• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

مبلغ ۱۴٫۹۴۳ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

  • کد خبر : 94344
  • 22 شهریور 1403 - 11:41
مبلغ ۱۴٫۹۴۳ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

اداره کل اعتبارات بانک در چهاردهمین جلسه قرارگاه جوانی و جمعیت، از پرداخت ۱۴٫۹۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ۷ هزار و ۱۹۳ نفر از ابتدای سال تا پایان نیمه شهریورماه، خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، از ابتدای سال تا پایان مردادماه، برای بیش از ۸۰ هزار و ۶۴۰ نوزاد متولد شده افتتاح حساب و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده و برای ۷۹ هزار و۸۱۰ نوزاد واریزی انجام شده است.
بر اساس این صورتجلسه، اداره کل اعتبارات بانک نیز، از پرداخت تسهیلات ازدواج به ۳ هزار و ۶۳۶ نفر به مبلغی معادل ۱۲٫۰۸۰٫۴۰۰ میلیون ریال تا پایان نیمه شهریورماه خبر داد و اعلام کرد: در همین بازه زمانی به ۳ هزار و ۵۵۷ زوج، بیش از ۲٫۸۶۳٫۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.
همچنین اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گزارش، طراحی، درج اسلایدر و پوستر تسهیلات پرداخت شده بانک از ابتدای سال تا پایان تیرماه را در وب سایت بانک، رسانه‌ها، کانال و گروه‌های اجتماعی منتشر کرده است.
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و در جهت اجرای برنامه‌های حمایتی و تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری همکاران، معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در مردادماه گذشته به ۱۹ نفر از کارکنان مبلغی معادل سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=94344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.