• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

مانیتورهای ۲۰۲۳ ال‌جی بدون نیاز به اتصال به سیستم کامپیوتر

  • کد خبر : 80432
  • 24 آبان 1402 - 9:45
مانیتورهای ۲۰۲۳ ال‌جی بدون نیاز به اتصال به سیستم کامپیوتر

مانیتورهای هوشمند ۲۷اینچ و ۵/۳۱اینچ ال‌جی مجهز به نمایشگرهای فوق‌العاده IPS، دارای قابلیت‌های عملکرد داخلی Built-in Remote و خدمات مدیریت محتوا می‌باشند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین سری مانیتورهای هوشمند خود) مدل‌های  ۳۲SR50F و (۲۷SR50F رونمایی می‌کند. این مانیتورهای همه‌کاره ۵/۳۱ و ۲۷ اینچی جدید نیازی به هیچ گونه اتصال به کامپیوتر نداشته و برای کار و بهره‌وری ایده‌آل هستند. مانیتورهای هوشمند ال‌جی علاوه بر برخورداری از صفحه نمایش‌های پیشرفته IPS که دارای رنگ‌هایی طبیعی و کنتراستی قدرتمند هستند، از پلتفرم webOS 23 نیز استفاده می‌کنند که انجام امور کاری، پخش برنامه‌های تلویزیونی محبوب، مسابقات ورزشی و موسیقی را راحت‌تر می‌کند.

این مانیتورهای هوشمند ال‌جی که به نمایشگرهای IPS با کارایی بالا و پشتیبانی از HDR 10  مجهز هستند برای استفاده‌های کاری و سرگرمی گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند. تصاویر پر انرژی و دقیق تولید شده توسط این مانیتورهای جدید، محتوا را زنده‌تر کرده و تجربه کاربری مصرف‌کنندگان را در کنفرانس‌های تلفنی، کار روی اسناد مختلف و یا جستجو در اینترنت بهبود می‌دهند. مدل ۲۷ اینچی با برخورداری از طراحی ظریف در سه ضلع از محصول، نمایی زیبا و مینیمال دارد که می‌تواند ظاهر فضایی که در آن قرار می‌گیرد را اتقاء داده و حس فراگیر محتوای در حال پخش را بهبود بخشد.

جدیدترین مانیتورهای هوشمند ال‌جی مجهز به webOS 23، کاربری راحت و دسترسی‌پذیری بسیار آسانی دارند. مدل‌های ۳۲SR50F و ۲۷SR50F امکان دسترسی آسان به اپلیکیشن‌های پخش مستقیم۱ که پیشنهادهای شخصی‌سازی شده‌ای را برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و موسیقی‌ از نمایشگر Home Board و پروفایل‌های ورزشی شخصی‌سازی شده۲ که با کارت‌های خدمات ورزشی دارای قابلیت شخصی‌سازی تکمیل می‌شوند فراهم می‌کنند. مانیتورهای هوشمند ال‌جی لیگ‌ها و تیم‌های مورد علاقه کاربران را ذخیره کرده، مسابقات پیش رو را به کاربران اطلاع می‌دهد و برنامه زمان‌بندی و اطلاعات آماری کلیدی به‌روزی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. ویژگی دیگری که در این نمایشگرها به کار گرفته شده، LG Mood Music است که مانند یک DJ شخصی فهرست موسیقی‌های مورد علاقه کاربر را بر مبنای سلیقه موسیقی او تنظیم می‌کند.۳

این مانیتورها با راهکارهای کاربردی برای افرادی که کار خود را از خانه انجام می‌دهند، به نرم‌افزار داخلی LG Home Office مجهز شده‌اند که از برنامه‌های مختلف مورد استفاده برای کار۴ شاملMicrosoft 365  و Google Calendar  پشتیبانی می‌کند. مانیتورهای هوشمند ال‌جی به بهبود جریان کاری کمک کرده و با ایجاد امکان به اشتراک گذاشتن آسان محتوا از طریق دستگاه‌های هوشمند کاربران با استفاده از AirPlay 2 و Miracast نیاز به اتصال مستقیم به یک کامپیوتر را رفع می‌کند. این مانیتورهای جدید با پشتیبانی از هاب ThinQ Home ال‌جی حتی می‌تواند به عنوان هاب هوشمند خانگی مورد استفاده قرار گرفته و به کاربران اجازه دهد لوازم خانگی خود را مدیریت کرده و بر عملکردشان نظارت کنند.  ۳۲SR50Fو ۲۷SR50F می‌توانند از طریق اپلیکیشن ThinQ به لوازم خانگی مختلف سازگار با IoT(اینترنت اشیا) مانند یخچال و ماشین لباسشویی نیز متصل شوند.

Seo Young-jae معاون ارشد رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت: “سری مانیتورهای هوشمند ال‌جی با تمرکز بر ترجیحات فردی و تقاضاهای منحصربه‌فرد انواع مختلفی از کاربران طراحی شده‌اند. ال‌جی قصد دارد در حرکت رو به جلوی خود مانیتورهای هوشمند جدیدی را معرفی کند که قادر باشند طیف گسترده‌تری از نیازهای سبک زندگی امروزی را پوشش دهند.”

بر طبق جدول زمان‌بندی، ارائه مانیتورهای هوشمند جدید ال‌جی از آذر ماه سال جاری در بازارهای کلیدی آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی با شروع از بازارهای ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.