• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

لنوو از محصولات جدید خود رونمایی کرد

  • کد خبر : 23792
  • 18 شهریور 1400 - 9:54
لنوو از محصولات جدید خود رونمایی کرد

شرکت لنوو در رویدادی مجازی محصولات جدید خودش را که شامل چند مدل لپ تاپ بوده را معرفی می کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اندروید آئورتی؛  لنوو به دلیل تداوم شیوع کرونا، رویداد سالانه Tech World خود را برای سال ۲۰۲۱ به صورت مجازی برگزار می‌کند. در این  رویداد چند محصول جدید این شرکت مثل دو لپ تاپ اسلیپ مبتنی بر ویندوز ۱۱، یک Chromebook جدید با صفحه نمایش جداشدنی و دو تبلت جدید اندرویدی معرفی می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، یکی از لپ تاپ‌های جدید این شرکت، IdeaPad Slim 7 Pro  است. این نوت بوک بزرگ ۱۶ اینچی ۴.۶ پوندی با صفحه نمایش لمسی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز معرفی می‌شود. این نوت بوک دارای پردازنده داخلی ۵۸۰۰H و تراشه‌های گرافیکی مجزا است. این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت حافظه SSD را پشتیبانی می‌کند. باتری با یک بار شارژ  تا ۱۲.۵ ساعت دوام می‌آورد. این تبلت همچنین دارای بلندگو‌های با پشتیبانی Dolby Atmos، دو درگاه USB و درگاه‌های USB-C، HDMI و  SD برای افزودن فضای ذخیره سازی بیشتر است.

تصویر لپ تاپ

خصوصیات اسلیم ۷ کربن چیست؟

اسلیم ۷ کربن، همانطور که از نامش پیداست، از فیبر کربن در بدنه آن استفاده شده است. وزن این آیپد۲.۳۷ پوند بوده و دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی، رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۸۰ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. گفته شده  باتری آیپد ۷ کربن تا ۱۴.۵ ساعت دوام خواهد داشت. این تبلت به یک پردازنده موبایل AMD Ryzen ۷، ۵۸۰۰U و حداکثر یک تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 مجهز است. این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت حافظه SSD را پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان آن را با دو درگاه USB و یک درگاه USB-C تهیه کرد، اما هیچ اسلات کارت SD یا پورت HDMI در این نوت بوک وجود ندارد.

تصویر لپ تاپ

همه چیز درباره تبلت‌های جدید لنوو

دو تبلت جدید اندروید ۱۱ شامل Tab P11، ۵G هستند. این تبلت صفحه نمایش ۱۱ اینچی با ابعاد ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و در داخل آن پردازنده Qualcomm Snapdragon 750G به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه، یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی وجود دارد. همچنین دارای کارت microSD برای افزودن فضای ذخیره سازی بیشتر است. می‌توان انتظار داشت که یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی با سنسور ToF، یک باتری تا ۱۴ ساعت دوام داشته باشد و چهار بلندگوی JBL نیز وجود دارد. این تبلت از دو شبکه WiFi-6 و ۵G پشتیبانی می‌کند.

تصویر تبلت
تصویر تبلت

در نهایت، تبلت Lenovo P12 Pro Android 11 شامل هر دو مدل فقط WiFi و ۵G است. این تبلت ۱۲.۶ اینچی دارای صفحه نمایش ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 در داخل آن است. همچنین از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه با اسلات توسعه microSD پشتیبانی می‌کند. باتری این دستگاه با یکبار شارژ تا ۱۷ ساعت دوام می‌آورد. در این تبلت هر دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی با سنسور ToF وجود دارد. این تبلت مجهز به صفحه کلید جدا شونده و پشتیبانی از قلم است.

تصویر تبلت
تصویر تبلت

لنوو هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ انتشار هیچ یک از این محصولات فاش نکرده است. با این حال، از آنجا که این نوت بوک‌ها از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنند، ما گمان می‌کنیم که آن‌ها تا اوایل اکتبر به بازار نمی‌آیند، زیرا به روز رسانی بعدی سیستم عامل ویندوز مایکروسافت تا ۵ اکتبر راه اندازی نمی‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.