به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در نشست با انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان ضمن بیان این مطلب گفت: در راستای چشمانداز تحول و توسعه بیمه ایران، تسریع در امور جاری شرکت از طریق یکپارچهسازی نرمافزارها و مکانیزه کردن فرایندها از اولویتهای دوره جدید مدیریتی بیمه ایران است.
وی بر ضرورت استفاده از فناوریهای نوین، مکانیزمهای هوش مصنوعی و بهروزرسانی روشهای بازاریابی و عملیات بیمهگری تأکید کرد و گفت: با تلاش همکاران حوزه فناوری اطلاعات، بیمه ایران میتواند گامی پیشرو در پیادهسازی این تکنولوژیها بردارد.
علی جباری به تسهیلگری در ارائه نرخ و فروش اقساطی بیمهنامهها در بستر سامانه «بیمه ایران من» تأکید و افزود: در راستای ارائه خدمت بینظیر به مردم، سرمایهگذاری مطلوب در حوزه فناوری و هوشمندسازی با اولویت سامانههای مرتبط با حوادث آتشسوزی و درمان صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر اینکه ارائه خدمات و پوششهای بیمهای زمان و مکان نمیشناسد، گفت: مأموریت و رسالت بیمه ایران بهعنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت بیمه ای در سطح کشور و خاورمیانه، تأمین آرامش، امنیت و ارتقای رضایتمندی مردم و ذینفعان است.
علی جباری همچنین ضمن بررسی و تحلیل عملکرد بیمهای استان اصفهان در رشتههای مختلف و بیان رهنمودهای لازم درخصوص بهبود عملکرد استان، گفت: با انگیزه موجود در میان مدیر، نیروی انسانی و نمایندگان، جایگاه این شرکت در منطقه بیش از پیش ارتقا مییابد.
وی به ظرفیتهای اقتصادی استان اصفهان و نیروی انسانی متخصص آن نیز اشاره کرد و افزود: انتظار میرود در سال آینده شاهد جهش قابل توجهی در رشد پرتفوی استان باشیم.
مدیرعامل بیمه ایران ضمن تأکید بر توانمندسازی شبکه فروش و نمایندگیها در پیشبرد اهداف عالیه شرکت گفت: برای بازگشت به دوران اوج بیمه ایران و بازیابی سهم بازار به نمایندگان و منابع انسانی متخصص و باتجربه نیاز داریم.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران در پایان ضمن تأکید بر تقویت زیرساختهای فناوری خاطرنشان کرد: تنوع در فروش محصولات، استفاده از ابزارهای نوین، انتخاب ریسک مناسب از سوی نمایندگان و صدور آنلاین بیمهنامه از جمله اقدامات مورد انتظار از شبکه نمایندگان در راستای تحقق چشماندازهای بیمه ایران در دور جدید مدیریتی است.
گفتنی است؛ نمایندگان انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان به بررسی دغدغههای خود با هدف تسهیل در عملیات و رونق فروش شبکه نمایندگان پرداختند و از رهنمودهای مدیرعامل بیمه ایران جهت رفع برخی هزینههای بازدید اولیه که جزئی از هزینههای بیمهگری است؛ تشکر و قدردانی کردند.
علی جباری همچنین قول داد پیگیریهای لازم درخصوص دغدغههای طرح شده از سوی شبکه نمایندگان صورت بگیرد و بر حل مشکلات معیشتی همکاران در نمایندگیها و رفع دغدغههای معیشتی آنان تاکید کرد.
لزوم سرمایهگذاری مطلوب و هوشمند در حوزه فناوری
مدیرعامل بیمه ایران بر لزوم سرمایهگذاری مطلوب و هوشمند در حوزه فناوری تأکید کرد.
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=103701