• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

قفل نهضت ملی مسکن به دست پارسیان باز شد/ ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در وردآورد به‌زودی کلید می‌خورد

  • کد خبر : 78861
  • 26 مهر 1402 - 15:41
قفل نهضت ملی مسکن به دست پارسیان باز شد/ ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در وردآورد به‌زودی کلید می‌خورد

بانک پارسیان که پیش‌ازاین تفاهم‌نامه‌ ا ی را به‌منظور ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران امضا کرده بود، حالا در مسیر خانه‌دار کردن مردم گام‌های استوارتری را برداشته و حتی حاضرشده که دارایی‌هایی خود را در این مسیر هزینه کند. طوری که در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آیین آغاز عملیات ساختمانی پروژه پیروزی روز سه شنبه ۲۵ مهرماه برگزار شد. به گفته کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، این پروژه جزو اموال تملیکی بانک بوده که با چشم‌پوشی از منافع تجاری در خدمت اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرارگرفته است.

کمک پارسیان به ایجاد رونق در پیشران اقتصاد کشور
با این اوصاف می‌توان ادعا کرد که منابع مالی پارسیان در مسیر تأمین مسکن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین واصلی‌ترین نیازهای مردم قرارگرفته است، آن‌هم در شرایطی که رشد سرسام‌آور قیمت‌ها خرید خانه را به یک رؤیا تبدیل ساخته و تأمین هزینه‌های اجاره دیگر از توان بسیاری از خانوارها به‌خصوص دهک‌های پایین درآمدی خارج‌شده است.
از طرفی ازآنجایی‌که مسکن‌‌ یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود، رونق ساخت‌وساز می‌تواند به بهبود وضعیت معیشتی میلیون‌ها نفر و البته رونق اقتصاد کشور کمک کند. بنابراین هر اقدامی در مسیر حمایت و سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید بیش از گذشته به آن توجه کرد. ضمن اینکه طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم به‌عنوان یک ابر پروژه معرفی‌شده و بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور هم به‌نوبه خود در تلاش است که دسترسی مردم به مسکن را بهبود بخشد و در این مسیر زمین، تسهیلات و مصالح را برای ساخت مسکن فراهم کند.
شروع ساخت هزار واحد مسکونی
کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در آیین آغاز عملیات ساختمانی پروژه هزار واحدی پیروزی بانک پارسیان در راستای طرح نهضت ملی اظهار داشت:با توجه به این‌که ساخت مسکن جز اولویت‌های اصلی دولت بشمار می‌آید درمجموعه بانک پارسیان نیز سعی‌مان بر این بوده تا حدالمقدور در پیشبرد این الویت مهم سهیم باشیم.
وی افزود : در این راستا سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با شهردار تهران جهت ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در تهران منعقد کردیم و امروز نیز شاهد آغاز شروع کار با ساخت هزار واحد از این پروژه هستیم.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به این‌که با مشارکت این بانک در آینده نزدیک ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در وردآورد کلید خواهد خورد، گفت : در تفاهم‌نامه‌ای دیگر با معاونت شهرداری تهران با تأمین زمین پروژه‌ای دیگر را شروع خواهیم کرد.
بسته پیشنهادی بانک پارسیان برای نهضت ملی مسکن
کورش پرویزیان‌ همچنین از بسته پیشنهادی مجموعه بانک‌ها در خصوص تأمین روش‌های جدید مالی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دولت خبر داد و گفت: امیدواریم پیشنهاد‌ات دراین‌باره موردتوجه دولت قرار گیرد تا علاوه بر یاری دولت در انجام تعهدات خود در این حوزه منفعت سایر مشارکت‌کنندگان نیز تأمین شود.
پرویزیان در خصوص پروژه پیروزی گفت: این پروژه جزو اموال تملیکی بانک بوده که با چشم‌پوشی از منافع تجاری در خدمت اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرارگرفته است.
همچنین در این مراسم مهندس نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه ساختمانی پارسیان با تأکید بر این‌که در طراحی و اجرای این پروژه قصد داریم شاخص‌های کیفی و استاندارد یک ساختمان ارزنده و منحصربه‌فرد را داشته باشیم گفت: در این ملک تملیکی ۶۰ هزار متر فضای اداری و تجاری داشتیم که برای بانک و سهامداران بسیار ارزشمند بود ولی در راستای همکاری باسیاست‌های دولت جهت تأمین مسکن موردنیاز کشور در اختیار این موضوع قرار گرفت.
وی بابیان این‌که در پروژه پیش رو ۹۰ هزار مترمربع روی همکف و درمجموع بالای هزار واحد مسکونی در دست طراحی است.
نوروزی با قدردانی از همراهی شهرداری تهران در خصوص صدور مجوزهای این پروژه گفت: امیدواریم با تسریع در صدور مجوزهای پروژه وردآورد به‌زودی شاهد کلنگ زنی و اجرای آن نیز باشیم.
گفتنی است دکتر شاهرخیان معاون محترم مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به خاطر این اقدام از بانک پارسیان کمال تشکر را داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.