• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

2

قرارداد تسهیلاتی ۳۰۶ هزار و ۲۶۶ واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد 

  • کد خبر : 81998
  • 20 آذر 1402 - 15:11
قرارداد تسهیلاتی ۳۰۶ هزار و ۲۶۶ واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد 

مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۰۶ هزار و ۲۶۶ واحد نهضت ملی مسکن به میزان ۱۲۳ هزار و ۴۴۵ میلیاردتومان در آن بانک خبر داد.

عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط آن بانک را اعلام کرد و گفت: طبق آمارهای استخراج شده تاکنون یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۸ نفر در بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرارداد تسهیلاتی ۳۰۶ هزار و ۲۶۶ واحد به مبلغ ۱۲۳ هزار و ۴۴۵ میلیاردتومان در بانک مسکن منعقد شده است.

حسینی مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع از محل آورده و تسهیلات معادل ۱۱۲ هزار و ۸۵۱ میلیاردتومان عنوان کرد و افزود: واریزی به حساب سازندگان از محل تسهیلات ۶۵ هزار و ۷۴۱ میلیاردتومان و از محل آورده معادل ۴۷ هزار و ۱۱۱ میلیاردتومان است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم به عنوان طرح دولت در بخش مسکن رونمایی شد که با مصوبه مجلس و همراهی تمامی بخش‌ها ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را در دستور کار قرار داد. بر اساس آخرین آمارها تاکنون ۵۱ هزار هکتار زمین برای این طرح تامین شده است و ساخت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد. همچنین بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار بانک‌ها متعهد شده‌اند تا سالانه ۲۰ درصد از سهمیه خود را به بخش مسکن اختصاص دهند که در این بین بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن در سال گذشته موفق شد تعهدات خود را در بخش مسکن و ارایه تسهیلات اجرایی کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.