• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

2

قدردانی کمیسیون بهداشت مجلس از اقدامات و عملکرد بیمه دی

  • کد خبر : 82048
  • 21 آذر 1402 - 16:22
قدردانی کمیسیون بهداشت مجلس از اقدامات و عملکرد بیمه دی

اسحاقی گفت: امروز شاهد این هستیم که بیمه دی در راستای اهداف جامعه ایثارگران گام های مثبتی را در بازه زمانی کوتاه برداشته است و امیدوریم با اراده ای که در مدیریت فعلی و معاونین و پرسنل خدوم این بیمه شاهد هستیم، ایثارگران بیش از پیش از خدمات بهره مند شوند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون بهداشت مجلس با  مهندس موهبتی، مدیرعامل بیمه دی جلسه ای داشتند که ایشان گزارش عملکرد بازه زمانی مدیریت خود را ارائه داد. کمیسیون بهداشت از قبل اطلاعات خوبی در این زمینه داشت. از زمانی که ایشان به مدیریت بیمه دی منصوب شدند تا کنون، میزان بدهی ها و معوقات بهبود جدی پیدا کرده به نحویکه تا اول شهریور ۱۴۰۲ با کلیه مراکز خدمات سلامت تسویه کرده اند.

وی عنوان کرد: ما در کمیسیون بهداشت تشکر ویژه ای از مدیریت ایشان و عزیزانمان در بیمه دی داشتیم به این دلیل که مخاطبان اصلی این بیمه ایثارگران هستند که بر گردن مردم حق دارند.

 اسحاقی تشریح کرد:  مدیرعامل بیمه دی چند موضوع دیگر را در رابطه با موضوع دندانپزشکی و عینک، مطرح کردند  اینکه در آیین نامه مصوب یک سری محدودیت هایی را برای تامین اقلامی اعمال کرده بودند که مهندس موهبتی درخواست کردند تا با هماهنگی های لازم، این محدودیت ها رفع شوند.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که بیمه دی در راستای اهداف جامعه ایثارگران گام های مثبتی را در بازه زمانی کوتاه برداشته است و امیدوریم با اراده ای که در مدیریت فعلی و معاونین و پرسنل خدوم این بیمه شاهد هستیم، ایثارگران بیش از پیش از خدمات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: نکته حایز اهمیت اینکه در جلسه ای که داشتیم از بیمه مرکزی این خواسته را داشتیم که از بیمه دی حمایت های بیشتری داشته باشد و همچنین سازمان برنامه نیز با پرداخت معوقات و تعهداتی که در خصوص بیمه ایثارگران دارد بتواند بستر را برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران بیشتر کند.

اسحاقی عنوان کرد: آنچه مهم است اینکه، امروز با مدیریت مهندس موهبتی، تلاش معاونین و همکارانشان  گام های ارزشمندی برای ارتقا بیمه دی برداشته شده است.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی هایی که داشتیم این بود که بیمه دی که سرمایه گذاران آن، ایثارگران هستند ورشکست شود، پس این امانت یک امانت ارزشمند است ولی طبق گزارشی که مهندس موهبتی ارائه کردند نشان داد که نسبت به ارتقاء این سرمایه و امانت، تلاش ویژه ای دارند و توفیقات ارزشمندی در بورس داشته اند، امیدواریم موفق باشند.

اسحاقی گفت: تحویل دارو، ارائه برخی از خدمات در منازل ایثارگران، قراردادهایی که با برخی از بیمارستان ها برای ارائه خدمات بهتر به این جامعه منعقد شده از موضوعات مهم در رابطه با بیمه تکمیلی دی بود  که مهندس موهبتی در جلسه ای که داشتیم به آن اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه تاکید کرد: یکی از اقدامات خوبی که مهندس موهبتی انجام دادند تحویل دارو درب منزل برای جانبازان بود.

اسحاقی گفت: در این جلسه، کمیسیون بهداشت برای پیشبرد اهداف بیمه دی در بیمه مرکزی و دولت، در خصوص برداشتن یک سری محدودیت ها و سقف هایی که از قبل برای این بیمه وجود داشته اعلام آمادگی کرد تا برای رفع این مشکلات در کنار بیمه دی بماند. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.