• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمه گذاران است

  • کد خبر : 99745
  • 13 دی 1403 - 22:41
قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمه گذاران است

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه دیدارهای دوره ای به میان کارکنان و نمایندگان فروش شعب نوشهر و تنکابن رفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، مدیرعامل بیمه البرز در این دیدار با اشاره به موفقیت های متعدد شرکت در شاخص های مختلف و دستیابی به جایگاه های برتر در صنعت بیمه گفت: بهره مندی از شبکه فروش کارآزموده و حرفه ای از عوامل اصلی این پیشتازی است که در راستای استمرار آن، آموزش و افزایش دانش فنی نمایندگان فروش متوقف نخواهد شد.

موسی رضایی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر شرکتی را تمرکز بر مقوله رضایتمندی مشتریان دانست و افزود: در کلام خداوند و روایات ائمه اطهار (ع) بارها بر خرسندی ارباب رجوع تاکید شده است که البته بررسی عملکرد صنایع و شرکت های مختلف هم نشان می دهد قانون طلایی موفقیت، تکریم مشتریان است از این رو کارکنان و شبکه فروش بیمه البرز باید به عنوان یک شرکت موفق بیمه ای این مهم را در اولویت کار خود داشته باشند.

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه بر کسب پرتفوی با کیفیت و پرهیز از پرتفوی محوری تاکید کرد و گفت: به هیچ قیمتی حاضر به نرخ شکنی در صنعت بیمه نخواهیم بود و با ارائه خدمات بیمه ای مناسب و به تبع آن وفاداری بیمه گذاران همچنان در مسیر عالی شدن و راهبری شرکت های بیمه خصوصی گام برمی داریم.

در این دیدار مدیرعامل، معاونین توسعه بازار و مالی اقتصادی ضمن استماع درخواست های روسای شعب و نمایندگان فروش دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.

همچنین در پایان این دیدار از ۱۳ نماینده برتر شعب نوشهر و تنکابن قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=99745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.