• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

قابلیت های نرم افزار جدید بانک شهر در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تشریح شد

  • کد خبر : 80758
  • 30 آبان 1402 - 10:49
قابلیت های نرم افزار جدید بانک شهر در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تشریح شد

طی مراسمی و همزمان با برگزاری دهمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، قابلیت های نرم افزار کاربردی جدید بانک شهر با نام “اسمارتیز” تشریح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، شرکت راهبرد هوشمند شهر در کارگاهی که با حضور فعالان صنعت بانکداری، مدیران ارشد حوزه شهری و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد، به معرفی قابلیت های نرم افزار جدید بانک شهر با نام اسمارتیز پرداخت.
در ابتدای این نشست کیوان زند، معاون فنی شرکت راهبرد هوشمند شهر با ارائه تاریخچه‌ای از ظهور کیف پول‌های دیجیتال عنوان کرد:‌ سه نوع کیف پول دیجیتال در حال حاضر در کشور وجود دارد (open wallet، closed wallet و semi closed wallet). طبق توضیحات وی نرم افزار پرداخت هوشمند شهری اسمارتیز پلتفرمی برای ارائه خدمات یکپارچه شهری از نوع سوم این کیف پول‌هاست.
در ادامه علی عامری، معاون توسعه محصول راهبرد هوشمند شهر “نبود نرم افزار پرداخت در اکوسیستم بانک شهر”، “نیاز شهرداری‌ها به بهبود ارائه خدمات به شهروندان در بستر نرم افزار”، “رشد روزافزون توجهات به موضوع شهر هوشمند و تاثیر مستقیم آن در سبک زندگی شهروندان”، “فرصت ارائه سرویس در نیازهای پاسخ داده نشده”، “نیاز کاربران به پلتفرم یکپارچه شهری با تجربه کاربری مناسب”، “افزایش استقبال از نرم افزار های پرداخت”، را از انگیزه‌های اصلی ارائه نرم افزار کاربردی پرداخت محصول به بازار دانست.
به گفته عامری، یکی از ویژگی‌های مهم نرم افزار کاربردی اسمارتیز، موقعیت‌محور بودن آن است. اسمارتیز این قابلیت را دارد که هرکدام از شهروندان،‌ بسته به شهری که در آن هستند خدمات مخصوص به آن شهر را دریافت کنند بدون اینکه به نصب نرم افزار دیگر یا طی فرایند اضافه‌تری مجبور باشند.
این گزارش می افزاید؛ اسمارتیز یک نرم‌افزار کاربردی پرداخت هوشمند شهری است که با ایجاد تجربه کاربری متفاوت به شهروندان، خدمات پرداختی شخصی‌سازی‌شده را بر مبنای موقعیت مکانی آنها ارائه می‌دهد. اسمارتیز به‌عنوان دستیار هوشمند شهری، به شهروندان این امکان را می‌دهد تا بتوانند خدمات پرداختی مورد نیاز خود برای زندگی در قالب یک شهروند هوشمند را دریافت کنند. همچنین با ارائه خدمات متنوع به شهرداری‌ها در قالب یک همیار و تسهیلگر در حوزه خدمات پرداخت شهری، به هوشمندتر شدن شهرها و ارائه خدمات ساده‌تر و سریع‌تر به شهروندان کمک می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.