• امروز : شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

2

قائم مقام معاون فنی در بیمه‌های اموال و مسئولیت: بیش از ۸۰ درصد بیمه‌گذاران بیمه نوین از خدمات راضی هستند

  • کد خبر : 102542
  • 08 اسفند 1403 - 16:59
قائم مقام معاون فنی در بیمه‌های اموال و مسئولیت: بیش از ۸۰ درصد بیمه‌گذاران بیمه نوین از خدمات راضی هستند

محسن ثابت، قائم مقام معاون فنی در بیمه‌های اموال و مسئولیت، به تشریح تصویر کلی از رضایت مشتریان در بیمه نوین پرداخت و بیان کرد که بیش از ۸۰ درصد بیمه‌گذاران این شرکت از خدمات دریافت‌شده رضایت داشته‌اند.

محسن ثابت، قائم مقام معاون فنی در بیمه‌های اموال و مسئولیت، به تشریح تصویر کلی از رضایت مشتریان در بیمه نوین پرداخت و بیان کرد که بیش از ۸۰ درصد بیمه‌گذاران این شرکت از خدمات دریافت‌شده رضایت داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: «بیمه‌گذاران بیمه نوین برخی از آن‌ها بیش از ده سال است که این شرکت را برای پوشش بیمه‌ای خود انتخاب کرده‌اند. این نشان‌دهنده رضایت طولانی‌مدت مشتریان از خدمات ماست.»

 ثابت تأکید کرد که در بیمه نوین، شفافیت و صداقت در فرآیند فروش بیمه‌نامه‌ها بسیار اهمیت دارد. وی اظهار داشت: «ما باید اطلاعات دقیق و شفاف را در اختیار مشتریان قرار دهیم و از وعده‌های غیرواقعی خودداری کنیم. این موضوع به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که از خرید خود راضی خواهند بود.»

وی افزود که ارائه حق بیمه منصفانه نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند باعث افزایش رضایت مشتریان شود. در این راستا، ثابت به بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: «رضایت مشتری در واقع به معنای خشنودی بیمه‌گذار از خدمات و محصولات بیمه‌ای است و این موضوع در نهایت به خرید خدمات جدید و توصیه به دیگران منجر می‌شود.»

قائم مقام معاون فنی بیمه نوین ادامه داد: «بیمه‌گذاران راضی نه تنها به تمدید بیمه‌نامه‌های خود ادامه می‌دهند، بلکه خدمات جدیدی را نیز از ما خریداری کرده و دیگران را نیز به استفاده از خدمات ما توصیه می‌کنند.»

 ثابت به شفافیت و صداقت در ارائه خدمات، سرعت در پردازش بیمه‌نامه‌ها، و پاسخگویی به موقع به مشتریان اشاره کرد و گفت: «برای کسب رضایت بیشتر مشتریان، باید مدت زمان ارائه خدمات و صدور بیمه‌نامه را کاهش دهیم و فرآیندهای اداری را ساده‌تر کنیم. همچنین، رسیدگی سریع و منصفانه به خسارات از دیگر مواردی است که در بیمه نوین به آن توجه ویژه داریم.»

وی در ادامه به اهمیت پشتیبانی مناسب و دسترسی آسان به مشاوران بیمه تأکید کرد و افزود: «منابع انسانی متخصص در بیمه نوین نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان دارند. بیمه‌گذاران باید قادر باشند در مواقع نیاز به سرعت با پشتیبانی تماس بگیرند و پاسخ‌های دقیقی دریافت کنند.»

 ثابت درنهایت گفت: «حق بیمه مناسب و منصفانه، همراه با نوآوری در خدمات و محصولات، بویژه استفاده از اپلیکیشن‌ها و خدمات آنلاین، می‌تواند تجربه خوبی برای مشتریان فراهم کند و اعتماد و امنیت بیشتری به آن‌ها بدهد.»

وی ابراز امیدواری کرد که این رویکردها در نهایت به افزایش رضایت مشتریان بیمه نوین و جذب بیمه‌گذاران جدید کمک کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=102542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.