• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

1

فولاد مبارکه ۴ تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرده است

  • کد خبر : 65705
  • 10 اسفند 1401 - 18:18
فولاد مبارکه ۴ تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرده است

به مناسبت سالروز کسب نخستین تندیس زرین بهره‌وری و تعالی سازمانی (اسفند ۱۳۹۱)، سیامک شجاعی، مدیر کیفیت و تعالی سازمانی فولاد مبارکه ضمن گرامیداشت این روز گفت: فولاد مبارکه تنها شرکت ایرانی است که موفق شده طی چهار دوره، از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۴۰۰، تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب و جایگاه خود را به‌عنوان سازمان متعالی در کشور حفظ کند.

وی در این خصوص افزود: وقتی از سازمان‌های متعالی صحبت می‌کنیم، منظور سازمانی است که جهت برآورده ساختن خواسته‌ها و انتظارات ذی‌نفعان خود، ضمن طراحی و اجرای برنامه‌ها و رویکردهای نظام می‌تواند به نتایج برجسته و پایدار در همه حوزه‌ها دست یابد.

شجاعی سازمان‌های متعالی را دارای رهبرانی آینده‌نگر و الهام‌بخش معرفی کرد که نگرش سیستمی را در سازمان توسعه می‌دهند، مشتریان را ارج می‌نهند و در جهت پیش‌بینی و درک نیازها و انتظاراتشان ارزش‌آفرینی می‌کنند. این سازمان‌ها با مدیریت عملکرد و تحلیل ابَرروندها و کلان‌داده‌ها، فرصت‌های بهبود را شناسایی می‌کنند و نوآوری‌ها را از طریق تفکر ساختارشکنانه و به چالش کشیدن وضع موجود همگن می‌سازند. در سازمان متعالی کارکنان در محیطی قرار دارند که در آن توانمندی، دلبستگی و اشتیاق آن‌ها جهت دست‌یابی به اهداف سازمان توسعه می‌یابد و روابط با سایر ذی‌نفعان مانند تأمین‌کنندگان و جامعه، مبتنی بر اعتماد، شفافیت و پاسخ‌گویی متقابل و طراحی یک رابطه برد-برد است.

به گفته مدیر تضمین کیفیت و تعالی سازمانی فولاد مبارکه، یک سازمان متعالی یعنی سازمانی چابک و منعطف که به‌طور مستمر منابع و قابلیت‌های خود را به شایستگی‌های محوری تبدیل می‌سازد و از ایجاد و توسعه مزیت‌های رقابتی پایدار اطمینان حاصل می‌کند. در نهایت این سازمان‌ها به‌عنوان یک شهروند مسئول در مشارکت‌های اجتماعی پیشگام و همواره در جهت تقویت برند و خوش‌نامی سازمان کوشا هستند و با توجه به منافع اقتصادی ذی‌نفعان و در جهت خلق آینده پایدار اقدام می‌نمایند.

سیامک شجاعی تصریح کرد: فولاد مبارکه با توجه به چشم‌انداز خود به‌عنوان یک الگوی ملی بنگاه‌داری از سال ۱۳۸۲ مدل تعالی سازمانی را به‌عنوان یک الگوی کامل و جامع جهت رشد و تعالی سازمان مدنظر قرار داده و هر سال با حضور در فرایند ارزیابی مبتنی بر این مدل، اقدام به شناسایی حوزه‌های بهبود و تعریف پروژه‌های مرتبط کرده است. شرکت فولاد مبارکه تنها شرکت ایرانی است که موفق شده طی چهار دوره از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۴۰۰ تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب و جایگاه خود را به‌عنوان سازمان متعالی در کشور حفظ کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.