• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

فعالیت‌های معدنی استان بارقه امید مردم خطه سیستان و بلوچستان است

  • کد خبر : 76617
  • 11 شهریور 1402 - 17:59
فعالیت‌های معدنی استان بارقه امید مردم خطه سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از معادن مس و طلای جانجا و آنتیموان سفیدابه ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده و نگاه صحیح شرکت در بهره‌برداری‌های اصولی و تاکید بر سرعت اجرای پروژه، نسبت به پیگیری‌ها و حل مشکلات دو معدن تاکید بر همکاری مجدانه کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان، محمدمصطفی مولوی مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در بازدید استاندار از معدن و کارخانه آنتیموان سفیدابه با ارائه توضیحاتی درباره مشکل تامین خوراک کارخانه آنتیموان و عدم امکان فعالیت جهت تحقق بهره‌برداری از معدن آنتیموان لخشک که معارضینی دارد، گفت: به دلیل مشکل معارضین هنوز امکان بهره‌برداری از معدن آنتیموان لخشک را نداریم که امیدواریم مساعدت‌های لازم در این زمینه انجام گیرد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در رابطه با این توضیحات در خصوص اجرای برنامه سرمایه‌گذاری معدن، مشکلات تخصیص عرصه ضمن نظر به برنامه توسعه‌ای پیش‌رو و همچنین تامین زیرساخت‌ها عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها از اهمیت به سزایی برخوردار است و استانداری همکاری‌های لازم را برای حل مشکلات به عمل خواهد آورد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به معدن مس و طلای جانجا تصریح کرد: این معدن و فعالیت‌های معدنی استان به عنوان بارقه امید مردم خطه سیستان و بلوچستان شناخته می‌شود و از این رو نیازمند توجهات ویژه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا موضوعات زیرساختی از جمله صدور مجوزهای لازم به منظور حفر چاه و تخصیص زمین به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.