• امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

موفقیت های بانک حاصل همدلی و تلاش بی وقفه همکاران در شرایط حساس است با «پادچک» بانک پاسارگاد، تبادلات مالی بدون محدودیت را تجربه کنید رفع سوء اثر چک برگشتی تنها با مسدودی مبلغ چک آغاز به کار سامانه بیمه موبایل و لپ تاپ ویژه دانشجویان تداوم پیشتازی بانک مسکن در نهضت ملی/ بیش از ۳۸۰ هزار قرارداد واحد مسکونی نهضت ملی مسکن امضا شد اعلام سیاست‌های اعتباری بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۴ تسهیل در فرآیند رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد و شعب بیمه تعاون در سال ۱۴۰۴ / تاکید علیپور یزدی بر طراحی محصولات جدید منطبق با نیاز مشتریان/ رسولی: همدلی و احترام متقابل در مسیر تحقق اهداف راهبردی ضروری است بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی بانک مسکن در بوشهر پرداخت بیش از ۴۲ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و ازدواج در بانک ملی ایران سود سپرده‌های مشتریان تعاونی منحله وحدت به حساب‌هایشان واریز گردید

5

فعالیت‌های روابط عمومی در راستای اهداف استراتژیک بانک باشد

  • کد خبر : 87984
  • 01 اردیبهشت 1403 - 14:56
فعالیت‌های روابط عمومی در راستای اهداف استراتژیک بانک باشد

سرپرست بانک دی در دیدار با همکاران روابط‌عمومی بر ضرورت پویایی روابط عمومی در امور تخصصی و همچنین هم‌راستاسازی برنامه‌ها و فعالیت‌ها با اهداف استراتژیک بانک تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این دیدار علیرضا قیطاسی ضمن بیان تحولات ایجاد شده در بانک طی ۲ سال گذشته، مهم‌ترین انتظار از روابط‌عمومی را انعکاس دستاوردها و اقدامات به ذی‌نفعان دانست و تصریح کرد: در دو سال گذشته در حوزه‌های گوناگون شاهد دستاوردهای مطلوبی بودیم که با همت جهادی و تلاش شبانه‌روزی حاصل شد و مهمترین رسالت روابط‌عمومی در این زمینه آگاه‌سازی مشتریان و سهامداران و انعکاس اقدامات در رسانه‌ها است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی به موقع به افکار عمومی، واکنش سریع به رویدادها و رصد تحولات سازمانی از سوی روابط‌عمومی، می‌تواند اثر قابل توجهی در کاهش مخاطرات و نیز پیشبرد فعالیت‌های بانک داشته باشد.

قیطاسی لزوم پایبندی به اهداف کلان بانک را از مهمترین دغدغه‌های مدیریت ارشد بانک دانست و گفت: روابط عمومی باید با شناخت کامل از سازمان و شاخص‌های عملیاتی بانک، تمرکز برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی خود را بر روی تحقق اهداف استراتژیک بگذارد.

وی در پایان تاکید کرد: با استفاده از پتانسیل‌های ایجاد شده در مرکز آموزش، باید برنامه منسجمی برای ارتقاء توان و دانش تخصصی همکاران روابط‌عمومی ایجاد شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست فرشید عبادی، رئیس اداره روابط‌عمومی به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده توسط روابط‌عمومی در سال گذشته پرداخت.

همچنین همکاران اداره روابط‌عمومی نیز در پایان این نشست به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود برای ارتقای کیفیت عملکرد این اداره پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=87984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.