• امروز : یکشنبه - ۶ مهر - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تحویل چک هزار میلیارد ریالی خسارت آتش‌سوزی به منطقه آزاد انزلی ادامه پیشتازی بانک ملی ایران در حمایت از تشکیل خانواده / پرداخت بیش از ۵۵ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج در نیمه اول سال ۱۴۰۴ ارتقای توان مالی و تسهیلات‌دهی بانک مسکن با توسعه بانکداری شرکتی نقش بی بدیل بانک مسکن در توسعه بخش مسکن کشور/ بانک مسکن بازوی اجرایی دولت در تولید مسکن است الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک مسکن از سامانه املاک و اسکان حضور بانک توسعه تعاون در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه الکامپ سیزدهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد؛ معرفی ۳۰ برنده با ترکیبی از جوایز ارزشمند سیاست محوری بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط معرفی سوپراپلیکیشن «سان» پرداخت نوین در نمایشگاه الکامپ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره آوای غدیر در آستانه سالروز تأسیس بانک صنعت و معدن افتتاح ساختمان جدید سرپرستی استان خوزستان بیمه کوثر

4

فجر ملی/گفت و گوی بی واسطه مدیر عامل بانک ملی ایران با مشتریان بانک

  • کد خبر : 85203
  • 23 بهمن 1402 - 0:10
فجر ملی/گفت و گوی بی واسطه مدیر عامل بانک ملی ایران با مشتریان بانک

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی در ارتباطی تلفنی و بی واسطه به پرسش ها و دغدغه های مشتریان و کارکنان بانک، پاسخ داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر ابوالفضل نجارزاده در گفت و گو با مشتریان و کارکنان،ضمن ارزیابی نحوه ارائه خدمات به مشتریان و عملکرد بخش های مختلف بانک،بر تقویت مرکز تماس اداره کل روابط عمومی، در راستای حسن ارتباط با مشتریان تاکید کرد.

وی افزود:مرکزتماس بانک ملی ایران،پیشانی بانک است و تاثیر فراوانی بر تصویری که بانک در ذهن مشتریان می سازد دارد،از این رو با تقویت این مرکز می توان تاثیر گذاری مطلوبی بر مشتریان داشت.

مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان سخنان خود با تقدیر از عملکرد این مرکز، بیان کرد:این بانک به گستره ای از مشتریان خرد خدمات ارائه می دهد و طبیعی است که پاسخگویی به این تعداد مشتری خرد،نیازمند مرکز ارتباطی کارآمد،پویا و دارای طرح و برنامه است.

گفتنی است مرکز تماس بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، طرح گفت و گوی بی واسطه و مستقیم مدیران ارشد بانک و مشتریان و کارکنان را به اجرا گذاشت.

در این طرح مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل طی یک جدول زمانی در این مرکز حضور یافته و به دغدغه های مشتریان و کارکنان بانک پاسخ دادند.

علاوه بر این، کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۷٫۳۰ تا ۲۱ پاسخگوی مشکلات مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی بانک هستند.در این باره مشتریان می توانند با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ ، تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.