• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

غضب باشگاه فولاد به تیم‌های لیگ یکی خوزستان

  • کد خبر : 53745
  • 13 شهریور 1401 - 16:52
غضب باشگاه فولاد به تیم‌های لیگ یکی خوزستان

ایسنا/خوزستان باتوجه به شکسته شدن تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه فولاد در دربی فوتبال خوزستان در لیگ یک کشور، احتمالا ورزشگاه شماره ۲ این باشگاه دیگر در اختیار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی قرار داده نمی‌شود.

دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان از هفته دوم لیگ یک کشور، روز جمعه به میزبانی ملاثانی در ورزشگاه شماره ۲ فولاد یعنی محل بازی خانگی تیم فولادنوین اهواز برگزار شد. بازی که هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می‌شد با حواشی بیشتری همراه بود از درگیری با داور تا اخراج بازیکن و عوامل تیم‌ها.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این دیدار که با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید، تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه از سوی هواداران تیم میزبان یعنی استقلال ملاثانی شکسته شد. همین امر باعث شده که حالا تیم استقلال خوزستان مورد غضب باشگاه فولاد قرار بگیرد؛ فولادی‌ها به باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرده‌اند که میزبانی این تیم در هفته جاری از تیم فجرسپاسی در این ورزشگاه در هاله ابهام است و اگر باشگاه فولاد بر سر حرف خود بماند و از مواضع خود کوتاه نیاید، استقلال خوزستان از الان باید به فکر زمین دیگری برای معرفی محل این دیدار به سازمان لیگ باشد.

در حال حاضر باتوجه به آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز، ورزشگاه شهدای ملاثانی و ورزشگاه ماهشهر، تیم‌های استقلال خوزستان، استقلال ملاثانی و خلیج فارس ماهشهر برای میزبانی از حریفان در دیدارهای خانگی باید یا در ورزشگاه شماره ۲ فولاد به میدان بروند یا راهی آبادان و مسجدسلیمان شوند. موضوعی که کار را برای هر سه نماینده خوزستان سخت و طاقت‌فرسا کرده است تا به نوعی در هیچ کدام از بازی‌های خانگی خود، میزبان نباشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.