• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی ظرف امروز و فردا پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 40460
  • 07 اسفند 1400 - 17:01
عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی ظرف امروز و فردا پرداخت می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: “عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان ظرف امروز و فردا( هفتم و هشتم اسفند) پرداخت می‌شود.”

به گزارش رویداد خبر به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی اظهار داشت: “با همراهی دولت مردمی سیزدهم و شخص ریاست محترم جمهور در زمینه تأدیه بخشی از دیون سازمان تأمین اجتماعی، عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان ظرف امروز و فردا( هفتم و هشتم اسفند) پرداخت می‌شود. مطابق با مصوبه هیأت محترم وزیران مبلغ عیدی برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی‌کلی و بازماندگان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین بازنشستگان محترم به ازای همسر ۴۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل خود نیز ۱۵۰هزار تومان دریافت می‌کنند.”

لازم به ذکر است براساس اطلاعات پرداختی مستمری بگیران تأمین اجتماعی؛ حدود ۸ درصد از مستمری بگیران مشمول دریافت عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و مابقی این عزیزان عیدی مربوط به متأهلین یا متکفلین را دریافت می‌کنند. همچنین همسران بازمانده مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی نیز عیدی مربوط به متأهلین را دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.