• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

عملکرد مثبت بانک ملی ایران در شش ماهه نخست سال جاری

  • کد خبر : 95461
  • 18 مهر 1403 - 16:33
عملکرد مثبت بانک ملی ایران در شش ماهه نخست سال جاری

در جلسه بررسی عملکرد شش ماهه ابتدای سال جاری که با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد ؛ عملکردهای واحدهای مختلف این بانک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ، در همایش  امروز، به نقش‌ بانک ها به عنوان مهم ترین عنصر بازار پولی در اقتصاد کشور اشاره و بر اساس آن  بررسی های دوره ای به منظور  میزان دستیابی به اهداف تعیین شده در راستای رشد اقتصادی  ، بحث و بررسی شد.

در این همایش ،  با توجه به نقش  مهم و تعیین کننده بانک ملی ایران در نظام بانکی، این بانک  بررسی های دوره ای در حوزه های مختلف را در دستور کار خود دارد.

در جلسه بررسی عملکرد  شش ماهه نخست سال جاری که امروز در حال برگزاری است؛ نتایج مثبت و رو به رشدی طی این شش ماه حاصل شده است.

ارائه گزارش های کامل واحدها و ادارات از روند اقدامات خود در جهت شاخص های تعیین شده نشان داد که این بانک طی شش ماهه ابتدای سال جاری  توانسته است به شاخص ها و اهداف  از پیش تعیین شده خود دست یابد.

کسب سهم بازار، اجرای طرح های موفق، رضایت و استقبال عموم مردم از خدمات و برنامه های بانک ملی ایران تنها گوشه ای از اقدامات موفق این بانک بوده که طی زمان یاد شده کسب شده است.

اخبار تکمیلی در خصوص روند عملکرد شعب متعاقبا اطلاع رسانی می شود .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.