• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

عملکرد خیره‌کنندۀ بیمه سرمد در سه‌ماهۀ نخست ۱۴۰۳؛ افزایش ۶۸درصدی حق بیمه و کاهش ۱۸درصدی نسبت خسارت

  • کد خبر : 91927
  • 03 مرداد 1403 - 15:58
عملکرد خیره‌کنندۀ بیمه سرمد در سه‌ماهۀ نخست ۱۴۰۳؛ افزایش ۶۸درصدی حق بیمه و کاهش ۱۸درصدی نسبت خسارت

مقایسۀ کارنامۀ فعالیت شرکت بیمه سرمد نشان می‌دهد که با افزایش ۶۸درصدی حق بیمه صادره و کاهش ۱۸درصدی نسبت خسارت، توانسته است در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳ عملکردی فوق‌العاده را به ثبت برساند. رشد حق بیمه صادره، کاهش قابل‌توجه نسبت خسارت و تمدید بیمه‌نامه‌ها تنها بخشی از موفقیت ها در این دوره است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، شرکت بیمه سرمد در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته است عملکرد قابل‌توجهی از خود نشان دهد. در فصل بهار سال جاری، میزان حق بیمه صادره با صدور ۱۹۲,۴۱۴ فقره بیمه‌نامه به ۲۱,۸۹۰,۵۸۶ میلیون ریال رسیده است. این میزان نه‌تنها ۱۱۲ درصد از هدف پیش‌بینی‌شده برای این دوره را محقق نموده، بلکه ۴۳ درصد از پیش‌بینی کل سال را نیز پوشش داده است.

این در حالی است که، در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲، حق بیمه صادره افزایش چشمگیر ۶۸ درصدی را تجربه کرده است.

یکی از نقاط قوت عملکرد بیمه سرمد در این دوره تمدید بیمه‌نامه‌ها بوده است. تا پایان خرداد ۱۴۰۳، از مجموع ۲,۰۶۴,۸۸۱ میلیون ریال حق بیمه قابل تمدید، ۴۱ درصد معادل ۸۴۴,۹۹۹ میلیون ریال تمدید شده است. همچنین، از مجموع ۴۶,۴۸۲ بیمه‌نامه قابل تمدید، ۴۹ درصد آن‌ها تمدید شده‌اند که نشان‌دهندۀ اعتماد مشتریان به خدمات بیمه سرمد است.

میزان خسارت پرداختی نیز نشان‌دهندۀ مدیریت بهینه ریسک در شرکت است. در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳، بیمه سرمد ۴,۴۰۹,۵۴۷ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده که نسبت به ۴,۹۱۴,۵۷۶ میلیون ریال در مدت مشابه سال ۱۴۰۲، کاهش ۱۰ درصدی داشته است که نشان‌دهندۀ بهبود عملکرد در مدیریت خسارت‌ها است.

در بررسی نسبت خسارت رشته‌های مختلف، رشته‌های آتش‌سوزی، باربری و حوادث با نسبت خسارت سالیانه زیر ۲۰ درصد، بهترین عملکرد را داشته‌اند. نسبت خسارت در رشتۀ درمان نیز ۵۴ درصد بوده است که نشان‌دهندۀ مدیریت مناسب در این بخش است.

عملکرد بیمه سرمد در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳ نشان‌دهندۀ رشد پایدار و بهبود مدیریت ریسک در شرکت است. این نتایج نشان می‌دهند که بیمه سرمد توانسته است نه‌تنها در جذب حق بیمه موفق باشد، بلکه در مدیریت خسارت‌ها نیز عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان دهد. این موفقیت‌ها حاکی از اعتماد بیشتر مشتریان به خدمات بیمه سرمد و مدیریت کارآمدتر در این شرکت است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=91927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.