• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

عملکرد تیم مدیریتی ایران خودرو در شرایط تحریم مقبول است

  • کد خبر : 83420
  • 19 دی 1402 - 19:32
عملکرد تیم مدیریتی ایران خودرو در شرایط تحریم مقبول است

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم مدیریت و کارکنان ایران‌خودرو، اظهار کرد: عملکرد متعهدانه و پرانرژی مدیرعامل و ایستادگی وی در برابر فشارهای بیرونی و درونی و ناملایمات در شرایط تحریم، کاملا قابل دفاع‌ و باعث افتخار است. ما از ایران‌خودرو حمایت می‌کنیم تا با حداقل مشکلات مسیر فعلی ادامه یابد.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم مدیریت و کارکنان ایران‌خودرو، اظهار کرد: عملکرد متعهدانه و پرانرژی مدیرعامل و ایستادگی وی در برابر فشارهای بیرونی و درونی و ناملایمات در شرایط تحریم، کاملا قابل دفاع‌ و باعث افتخار است. ما از ایران‌خودرو حمایت می‌کنیم تا با حداقل مشکلات مسیر فعلی ادامه یابد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- بابک احمدی در نشست با مدیرعامل ایران‌خودرو و بازدید از خط تولید محصول جدید این گروه صنعتی، خودروسازی کشور را در میان صنایع داخلی مایه افتخار خواند و تصریح کرد: اساسا فعالیت در حوزه تولید به خصوص در صنایع فنی و تکنیکال پیچیده ‌است، این صنعت می‌تواند عملکرد بهتری نیز داشته باشد، به شرط آن‌که دخالت‌ها کم‌تر شود و بگذارند خودروسازی مسیر توسعه خود را پیش بگیرد.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو برای تثبیت و افزایش تیراژ تولید اظهار کرد: نگرانی‌هایی در زمینه کاهش تولید وجود داشت که با اقدامات یک ماهه اخیر ایران‌خودرو این نگرانی رفع شده و تولید روند افزایشی دارد. 
 احمدی یکی از چالش‌های فعلی خودروسازان داخلی را زیان انباشته برشمرد و مسیر برون رفت از آن را تجدید ارزیابی دارایی‌ها دانست و تاکید کرد: این اقدام با سرعت بیش‌تری صورت گیرد تا تهدید خروج از تالار اول بورس از میان برود.
به گفته وی، تاثیر سهام خودروسازان داخلی به ویژه ایران‌خودرو در عملکرد بازار سهام بسیار بالاست و هرگونه اتفاق بد درباره سهام ایران خودرو، باعث زیان شدید به بازار سرمایه خواهد شد.
احمدی ماه‌‌های پایانی سال را برای خودروسازی بسیار پراهمیت ارزیابی کرد و گفت: اضافه شدن تیراژ تولید در کنار کاهش بهای تمام شده، افزایش کیفیت و توسعه محصول، اهمیت بالایی دارد و با تحقق اهداف تولید، نیاز بازار با شرایط بهتری تامین می‌شود.


 برقی‌سازی خودرو یک راهبرد اساسی است
معاون وزیر صمت برقی سازی خودرو را راهبرد جدی وزارت صمت عنوان کرد و با بیان این‌که این راهبرد مورد حمایت رییس جمهوری نیز قرار دارد، گفت: ایران‌خودرو باید به عنوان پرچم‌دار صنعت خودرو کشور در این مسیر پیشگام باشد و با محوریت این شرکت اقدامات موثری صورت گیرد.

وی افزود: فرهنگ سازی برای خودرو برقی اقدام مهمی است و اگر ایران‌خودرو تولیدات خودرو برقی سال آینده را به ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه برساند راهگشا خواهد بود و این شرکت رسالت خود را در توسعه صنعت خودرو کشور به جای خواهد آورد.
احمدی بر نقش‌آفرینی شرکت تام در ایجاد زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی تاکید کرد و گفت: علاوه بر فرهنگ‌سازی باید در زمینه همراه‌سازی نهادهای مرتبط نیز اقدام کرد.
گفتنی است، در ابتدای این نشست، علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گزارش مبسوطی از عملکرد این گروه صنعتی در حوزه تولید، کیفیت، فروش، پروژه‌های توسعه محصول، وضعیت تامین نقدینگی و موضوعات مربوط به تامین ناوگان حمل و نقل عمومی با خودرو برقی ارایه کرد‌.


تجربه معاون وزیر صمت از رانندگی با ری‌را برقی
رییس هیات عامل ایدرو پس از رانندگی با ری‌را برقی، محصول جدید ایران‌خودرو، با بیان این‌که ایران‌خودرو مجموعه‌ای افتخارآمیز است که حاصل سال‌ها تلاش مهندسان است، گفت: ری‌را در مقایسه با سایر خودروهای برقی که با هدف ترویج فرهنگ استفاده از خودرو برقی وارد شده است، به لحاظ کیفیت، کارآمدی و هندلینگ و ظرفیت‌های قوای محرکه خودروی بسیار خوبی است.
وی با بیان این‌که ری‌را با توجه به تشابه به پلتفرم نسخه بنزینی خود با هدف بهره‌وری بالا و کاهش هزینه تولید و بهای تمام شده، منطقی طراحی شده، اظهار کرد: این محصول در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت و کمیت خودرو و همچنین رضایت صنعتگر و تولیدکننده با احتساب حاشیه سود منطقی تولید و عرضه خواهد شد.
احمدی ادامه داد: با تلاش و پی‌گیری‌های صورت گرفته، امیدواریم در سال آینده بتوانیم خیابان‌های کلان‌شهرهایی که آمادگی بهتری برای پذیرش  خودرو برقی دارند را با رنگ و شکل متفاوتی ببینیم.
وی تصریح کرد: سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی در ایران‌خودرو رخ داده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به طور حتم در سال آینده محصولات جدیدی که از منظر کیفیت و اقتصاد براساس ذائقه بازار هستند، عرضه خواهند شد تا نشان زرینی به افتخارات این گروه افزوده شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.