• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب رونق اقتصاد اسلامی می‌شود

  • کد خبر : 86769
  • 21 اسفند 1402 - 17:37
عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب رونق اقتصاد اسلامی می‌شود

نماینده ولی‎‌فقیه در استان خراسان شمالی، گفت: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب رونق اقتصاد اسلامی و رشد تولید ملی می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به استان خراسان شمالی با حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی‎‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» با تأکید بر اینکه لازم است آسان‌سازی پرداخت وام به مردم در دستور کار همه بانک‌ها قرار گیرد، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک نگاه دینی و اسلامی دارد و عملکرد این بانک موجب رونق اقتصاد اسلامی و رشد تولید ملی می‌شود.

وی اهمیت افزایش منابع بانک‌های استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اقدامات بانک‌ها بر مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیرگذار است.

در ادامه دیدار دکتر «رضا قرائی‌پور» در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از ۳ میلیون فقره وام در سال جاری به مشتریان پرداخت شده، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی، ازدواج و فرزندآوری پیشتاز است و در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ فقره وام تکلیفی معادل ۱۹۰۰میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=86769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.