• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

عزم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد اکسین برای احداث کارخانه فولادسازی/خیز اکسینی ها برای تولید ورق های فولادی زنگ نزن/سمپوزیوم فولاد بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای فولادی کشور است

  • کد خبر : 79296
  • 05 آبان 1402 - 13:20
عزم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد اکسین برای احداث کارخانه فولادسازی/خیز اکسینی ها برای تولید ورق های فولادی زنگ نزن/سمپوزیوم فولاد بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای فولادی کشور است

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: عزم و تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت برای حل چالش های احداث کارخانه فولادسازی اکسین، جدی است، چون با احداث آن می توان به سمت تولید ورق های فولادی ضد زنگ با ارزش افزوده بسیار بالا حرکت کنیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ، دکتر مصطفی اسکندری در حاشیه نمایشگاه بین المللی فولاد ایران سمپوزیوم ۱۴۰۲ در جزیره کیش، اظهار کرد: در نیمه اول امسال حدود ۴۲٠ هزار تن ورق فولادی تولید شد که سهم بیشتر آن مربوط به ساخت ورق های API است.

وی افزود: میزان تولید شرکت در ۶ ماه ابتدایی سالجاری ۴۲٠ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۳درصد رشد کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: سود شرکت در سالجاری ۱۲٠ درصد نسبت به بودجه مصوب افزایش یافته است.ـ

صادرات ۵۴ هزار تن ورق فولادی توسط فولاد اکسین

اسکندری با اشاره به انتخاب شرکت فولاد اکسین به عنوان صادرکننده برتر کشور، گفت: میزان صادرات شرکت در سال ۱۴٠۱، حدود ۵۴ هزار و ۲٠٠ تن بوده که با توجه به تمرکز شرکت به افزایش صادرات، پیش بینی می شود رکورد صادرات در سالجاری شکسته شود.

وی در خصوص اهمیت برگزاری و حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی، توضیح داد: برگزاری سمینارها، سخنرانی ها و مقالات علمی و پژوهشی در نمایشگاه ها، سبب اثرگذاری بیشتر و ارتباط و استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه تحقیق، پژوهش، صنعت و توسعه می شود.

نمایشگاه فولاد بهترین فرصت برای ارائه دستاوردها برای ایجاد شبکه علمی قوی است

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان اضافه کرد: نمایشگاه بهترین فرصت برای ارتباط نزدیک و موثر شرکت های فولادی با یکدیگر و آشنایی با توانایی ها و دستاوردها است و بی شک این آشنایی، منجر به ایجاد شبکه علمی قوی برای رفع موضوعات و مشکلات مشترک شرکت ها می شود.

وی عنوان کرد: بدون تردید حضور و برگزاری نشست های مشترک مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت های مختلف در نمایشگاه ها، می تواند ارتباط بهتری میان فروشنده و سفارش دهنده و همچنین ارتباط عمیق میان مدیران شرکت ها ایجاد کند.

اسکندری با اشاره به عدم در دسترس بودن اعضای هیئت مدیره شرکت ها به دلیل حجم فعالیت ها و برنامه ها، بیان کرد: نمایشگاه ها همچنین بهترین فرصت برای تسریع ارتباط با اعضای هیئت مدیره به منظور برگزاری جلسات با مدیران و خریداران هستند.

عزم جدی اکسینی ها برای حل چالش‌های احداث کارخانه فولادسازی

وی در خصوص آینده شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: آینده شرکت می تواند درخشان یا پر چالش باشد، به همین منظور مهمترین چالش شرکت فولاد اکسین، حل مسائل مربوط به کارخانه فولادسازی است که توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به صورت جدی در حال پیگیری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، ادامه داد: برای آنکه بتوانیم به ظرفیت تولید اسمی شرکت برسیم باید اسلب هایی با ابعاد و وزن های مشخص تولید و سپس به ورق تبدیل کنیم.

چشم انداز فولاد اکسین؛ تولید ورق فولادی زنگ نزن

وی با بیان اینکه اسلب های مورد نیاز ما از شرکت های فولاد خوزستان، مبارکه و هرمزگان تامین می شود، اذعان داشت: افزایش کیفیت محصول، تنوع مواد اولیه و سهولت دسترسی به اسلب های مورد نیاز برای رسیدن به ظرفیت اسمی، از جمله اهداف مهم برای احداث کارخانه فولادسازی است.

اسکندری با تاکید بر اینکه چالش های احداث کارخانه فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان حل می شود، گفت: با احداث این کارخانه و ایجاد ترکیب های شیمیایی جدید فولادها، محصولات و ورق های متنوع تری تولید می شود و می توان به سمت تولید فولاد زنگ نزن حرکت کنیم که ارزش افزوده بسیار بالایی برای شرکت و ارزآوری جذاب و قابل توجهی برای کشور دارد.

وی در پایان با اشاره به کسب عنوان صادرکننده برتر کشور توسط فولاد اکسین خوزستان، خاطرنشان کرد: این افتخار آفرینی در کنار رشد تولید و سوددهی، حاصل مدیریت جهادی و تلاش خالصانه همه کارکنان توانمند شرکت است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.