• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

ظرفیت‌های جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان بانک مسکن ایجاد شد

  • کد خبر : 80833
  • 01 آذر 1402 - 13:43
ظرفیت‌های جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان بانک مسکن ایجاد شد

بانک مسکن نگاه مثبتی در ارایه خدمات و محصولات جدید به مشتریان خود دارد و رفاه حال مشتریان و سهولت در استفاده از خدمات توسط آنها همیشه مدنظر بانک مسکن بوده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ حمید محمدی رییس هیات مدیره دی­جی‌­پی و مدیر عامل دی­جی‌کالا در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بانک مسکن با دیجی‌کالا طی سخنانی با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم­‌نامه گفت: امیدواریم این تفاهم­ نامه همکاری، ظرفیت­‌های جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان برای هر دو سازمان ایجاد کند.
وی افزود: مشتریان بانک مسکن می‌­توانند از اعتبار خود در تمام درگاه­‌های متصل به دیجی‌پی در حوزه‌های سفر،کالای دیجیتال، پزشکی،گردشگری و … استفاده کنند.
حمیدی با بیان این مطلب که سعی داریم با استفاده از تکنولوژی­‌های روز ارایه خدمات به مشتریان را با سهولت بیشتری انجام دهیم، ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبتی که بانک مسکن در ارایه خدمات و محصولات جدید به مشتریان خود دارد؛ بتوانیم علاوه بر طرح خرید اعتباری، با همکاری این بانک سرویس­‌های دیگری نیز به مشتریان ارایه دهیم.
هومن امینی مدیرعامل دی­جی‌پی نیز طی سخنانی انعقاد این تفاهم ­نامه را سرآغاز همکاری با بانک مسکن عنوان کرد و گفت با این قرارداد یک ساله همکاری امکان خرید اعتباری مشتریان بانک مسکن از دیجی‌کالا فراهم شد.
وی افزود: ما در قدم‌­های اولیه این همکاری هستیم ولی افقی که ترسیم می­‌کنیم از این همکاری افق بسیار بلند مدت و پرآینده­‌ای هست و به همین دلیل امیدواریم این همکاری منجر به رشد تعاملات نزدیک­تر نظام بانکی و نظام اقتصاد دیجیتال شود.
امینی با اشاره به استفاده از فین‌تک­‌ها در حوزه مسکن یاداور شد: بانک مسکن بانکی با سابقه طولانی و مشتریان وفادار در حوزه مسکن است که در این زمینه می‌تواند تحولات مثبتی را در زمینه استفاده از فین‌تک­‌ها در حوزه مسکن ایجاد کند.
تفاهم­‌نامه بین بانک مسکن و دیجی‌‍کالا در دومین روز از همایش بانکداری‌الکترونیک و نظام‌­های هماهنگ پرداخت، به امضا رسید که بر اساس آن امکان خرید اعتباری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای مشتریان بانک مسکن فراهم شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.