• امروز : جمعه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است نقش تاثیرگذار وزیر راه و شهرسازی در تقویت منابع مالی و ایفای تعهدات بانک مسکن/ سیاست‌های اعتباری ۱۴۰۴ بانک مسکن بر محوریت تجهیز منابع و ارتقاء تجربه مشتری بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگ بانک رفاه کارگران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران آغاز به کار سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حمایت بانک ملی ایران /بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه کتاب تهران سرپرست حوزه ریاست دفتر مدیرعامل و سرپرست مدیریت حراست و بازرسی منصوب شدند حفظ و صیانت از ارزش های شرکت برعهده مدیریت حراست و بازرسی است شعبه ارزی- ریالی بانک سینا در شهر جلفا افتتاح شد مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر برگزار شد سامان رحمان‌پور سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل بیمه تعاون شد

7

طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) بیمه کوثر

  • کد خبر : 3370
  • 09 آذر 1399 - 16:29
طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) بیمه کوثر

طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) شرکت بیمه کوثر به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد.

طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) شرکت بیمه کوثر به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد.
 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در گفت‌وگو برخط با معاونان و مدیران ضمن اعلام این مطلب، خاطرنشان‌کرد: این طرح در یک حرکت جهادی و اهدا ثواب آن به روح بلند شهید هم‌سنگرمان و همچنین افزایش رضایت ذی‌نفعان با تلاش روزانه اعضای شورای فنی سرپرستی‌ها اجرا می‌شود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: مهم‌ترین دغدغه معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت پیگیری‌های منسجم و آگاهانه امور مشتریان و افزایش رضایت آنان است.

وی برگزاری شورای فنی سرپرستی‌ها در پایان هر روز کاری و بررسی و برطرف کردن مسایل ذی‌نفعان را بیانگر تشویش‌خاطر مدیران و کارشناسان شرکت در برابر کسب رضایت ارباب‌رجوع دانست و تصریح‌کرد: شایسته است کارشناسان فنی ستاد، سرپرستی‌ها و شعب با بهره‌مندی از خرد جمعی اعضای شورای فنی در اسرع‌وقت به مسایل ذی‌نفعان رسیدگی کنند.  

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر افزایش رضایت بیمه‌شدگان در بخش پرداخت خسارت، بیان‌کرد: افزایش پنج‌درصدی رضایت در این بخش از جمله برنامه‌های شرکت تا پایان سال است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان گفت: امید است که با نظرسنجی‌ از ذی‌نفعان تا پایان سال شاهد افزایش خشنودی آنان باشیم. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.