• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

طرح بیمه‌نامه مستمری ویژه بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (طرح میعاد)

  • کد خبر : 79886
  • 15 آبان 1402 - 15:04
طرح بیمه‌نامه مستمری ویژه بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (طرح میعاد)

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای با همکاری شرکت بیمه معلم به منظور پرداخت مستمری به فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه از محل سهم‌الشرکه آنها خبر داد و گفت: بازنشستگان از طریق نصب اپلیکیشن «بامعلم» می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند و از مزایای این طرح شامل مستمری مادام‌العمر، پوشش فوت، سود سالانه، پرداخت وام و … برخوردار شوند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم، دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی با توصیه به فرهنگیان برای ادامه عضویت در موسسه پس از بازنشستگی به منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح، افزود: هدف این طرح، نگاه ویژه موسسه به نیازهای فرهنگیان بازنشسته در بحث کیفیت سلامت (ارائه بیمه اکمل درمان) و افزایش مستمری در دوره بازنشستگی است.
وی با اشاره به مزایای بیمه مستمری برای بازنشستگان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: پرداخت مستمری ماهانه به حساب بیمه‌شده یا ذینفع به نسبت سرمایه شخص سی روز پس از صدور بیمه نامه، پوشش فوت عادی و فوت بر اثر حادثه، وام با کارمزد پایین و بدون ضامن دو سال پس از صدور بیمه نامه، سود مشارکت سالانه قابل برداشت از مزایای این طرح است.
مدیرعامل موسسه افزود: از سایر مزایای این طرح می‌توان به امکان برخورداری از مزایای بیمه اکمل درمان تکمیلی با پرداخت حق بیمه اندک و همچنین استفاده از تخفیف بیمه‌ای در رشته‌های مختلف از جمله بیمه ثالث و بدنه خودرو و آتش سوزی و ..‌. اشاره کرد.
دکتر نجف‌پور با اشاره به بخشنامه شماره ۸۰۰ با موضوع «استمرار عضویت و عدم تسویه حساب» فرهنگیان عضو موسسه، اظهار داشت: طبق این بخشنامه فرهنگیان در شرف بازنشستگی عضو موسسه می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در استان‌ها و یا ادارت آموزش و پرورش منطقه خود، فرم شماره ۴ را تکمیل و استمرار عضویت خود در موسسه را اعلام نمایند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه فرهنگیانی که استمرار عضویت می‌دهند می‌توانند در هر زمان نسبت به بازخرید بیمه خود اقدام کرده و پول خود را دریافت کنند، یادآور شد: فرهنگیانی که در طرح بیمه‌نامه مستمری ثبت نام‌ می‌کنند همانند سایر اعضا از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز برخوردار خواهند شد.
فرهنگیان عزیز برای اطلاع از جزییات این طرح و ثبت‌نام، پس از نصب اپلیکیشن «بامعلم»، وارد قسمت طرح میعاد شد ه و ثبت‌نام خود را کامل کنند. همچنین جهت اطلاعات بیشتر و یا سوالات احتمالی با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۲۲۳ تماس حاصل فرمایید.

طرح بیمه‌نامه مستمری ویژه بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (طرح میعاد)

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.