• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

طرح «باران»؛ پرداخت وام ۳۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومانی بانک دی

  • کد خبر : 84548
  • 11 بهمن 1402 - 12:14
طرح «باران»؛ پرداخت وام ۳۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومانی بانک دی

طرح وام قرض‌الحسنه باران، پرداخت وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای مشتریان حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

طرح وام قرض‌الحسنه باران، پرداخت وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای مشتریان حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، در طرح باران، تمامی مشتریان حقیقی /‏‏‏ حقوقی(برای کارکنان خود) و مشتریان حقوقی دارای کسب و کارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز، از امتیاز دریافت وام قرض‌الحسنه باران بهره مند شوند.

مبلغ وام برای متقاضیان حقیقی بین ۳۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان و میزان وام برای متقاضیان حقوقی حداکثر ۷۵۰ میلیون تومان قابل پرداخت است.

مدت سپرده گذاری در این طرح حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه است و در صورت رعایت حداقل مبلغ طی دوره سپرده گذاری، امتیاز اعطای وام قرض‌الحسنه طرح بر اساس میانگین دوره سپرده‌گذاری محاسبه می‌شود.

حداقل مبلغ میانگین برای محاسبه امتیاز دریافت این وام، ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. کارمزد این وام نیز ۴ درصد و مدت بازپرداخت اقساط بین ۶ تا ۶۰ ماه متناسب با نیاز مشتری، متغیر است.

در وام طرح باران بانک دی نسبت وام دریافتی به میانگین سپرده بر اساس جدول ذیل محاسبه شده است:

تجارت گردان | طرح «باران»؛ پرداخت وام ۳۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومانی بانک دی

امکان اتصال حساب‌های این طرح به دستگاه‌های POS و IPG کسب و کارها وجود داشته و شرکت ها و سازمان ها در صورت ایجاد میانگین حساب و کسب امتیاز مربوطه، می توانند با ارائه معرفی نامه به پرسنل خود، آنها را از مزایای این طرح برخوردار کنند.

مشتریان حقیقی نیز می توانند امتیاز خود را مشروط به تکمیل و امضاء فرم «رضایت نامه واگذاری حق امتیاز سپرده» به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر منتقل کنند.

مشتریان بانک دی می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به شعب یا باجه‌های بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۲۸۹۳۰ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.