3:52:03
    امروز : چهارشنبه - ۲۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

مراسم قرعه کشی امیدبانک سپه در ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم برگزار شد پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران پرداخت ۵۱ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و حمایتی در سال ۱۴۰۳ توسط بانک صادرات ایران وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی بدون چک، سفته و کسر از حقوق با کارمزد انتخابی ۰، ۲ یا ۴ درصد فعالیت ماهانه بانک پاسارگاد در اسفند ۱۴۰۳؛ درآمد عملیاتی ۲۱ هزار میلیارد تومانی ”وپاسار“ اجرای ۳۴۷ طرح خوداشتغالی با مشارکت بانک اقتصادنوین در سیستان ‌و بلوچستان بانک صنعت و معدن بدون اضافه برداشت از بانک مرکزی سال مالی ۱۴۰۳ را به پایان رسانید برندگان سورسامانی اسفندماه مشخص شدند رکوردشکنی بانک ملت در کسب درآمد ۲۱۱ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ عبور تعداد تراکنش‌ها در پیشخوان‌های شهرنت از مرز ۸ میلیون در اسفندماه ۱۴۰۳ پرداخت سریع، دقیق و منصفانه خسارت به زیاندیدگان در کلیه شعب شرکت بیمه آسیا

5

طرح ارزیابی خسارت ثالث و بدنه درمحل

  • کد خبر : 17104
  • 26 خرداد 1400 - 15:01
طرح ارزیابی خسارت ثالث و بدنه درمحل

طرح ارزیابی خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه درمحل، با توجه به شرایط کرونایی و همسو با خط‌ مشی شرکت بیمه کوثر در خدمت‌رسانی سریع، دقیق و رضایت‌بخش اجرایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر، سرانجام پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی، شرکت بیمه کوثر نظام جدیدی برای رسیدگی به خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه طراحی و اجرا کرد.
مسعود یوسفی حضور ارزیابان خسارت در محل اعلامی مشتری را مولفه اصلی این طرح اعلام کرد و گفت: از نیمه خرداد سال‌جاری، با اجرایی شدن سازوکار جدید رسیدگی به خسارت‌های اتومبیل، علاوه کاهش مراجعه مشتریان به شرکت، سرعت تکمیل پرونده‌ها، ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز پاسخگویی افزایش می‌یابد.
وی افزود: حادثه‌دیدگان می‌توانند هم‌زمان با اعلام خسارت از طریق شماره ۸۹۳۸۲ یا تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir درخواست حضور ارزیاب خسارت را در محل حادثه یا تعمیرگاه مدنظر ثبت و پیگیری کنند.
مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر با اشاره به اینکه در شرایط همه‌گیری کرونا حضور در مراکز پرداخت خسارت و خطر انتقال بیماری در ازدحام ناشی از آن نگرانی زیادی را برای هم‌وطنان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در سازوکار جدید کوشیده‌ایم کار به نحوی پیش رود که کمتر به حضور مشتریان در واحدهای خسارت نیاز باشد تا هم نگرانی‌های کرونایی مشتریان و هزینه‌های رفت‌وآمد که مانع بزرگی در این زمینه بود کاهش یابد و هم با صرفه‌جویی در زمان پاسخگویی و پرداخت خسارت از مشتریان خود که حمایت بیمه کوثر را برای روزهای سخت خود برگزیده‌اند به خوبی پشتیبانی کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.