• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
6

طارمی: سال ۲۰۲۲ برای من عالی بود/ می‌خواهیم در لیگ قهرمانان کار بزرگی کنیم

  • کد خبر : 61493
  • 12 دی 1401 - 6:42
طارمی: سال ۲۰۲۲ برای من عالی بود/ می‌خواهیم در لیگ قهرمانان کار بزرگی کنیم

مهدی طارمی سال ۲۰۲۲ را سالی بسیار خوب برای خود توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد بتواند در آینده بهتر از قبل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اوجوگو،  سال ۲۰۲۲ برای مهدی طارمی یک “سال فوق‌العاده” بود. طارمی در این سال برای پورتو دبل کرد و در جام جهانی قطر حضور داشت.

او در ابتدا گفت: در واقع، سال فوق‌العاده‌ای در حرفه من بود. باورنکردنی بود. اکنون می‌خواهم این سطح را حفظ کنم و در سال جدید میلادی نیز بدرخشم. خیلی خوب است که  در کنار برخی از بهترین بازیکنان هستم و این چیزی است که به من انگیزه زیادی برای آینده می‌دهد، نه تنها برای سال ۲۰۲۳، بلکه برای سال ۲۰۲۴ و بعد از آن.

طارمی درباره سال قبل(میلادی) گفت: سالی پر از لحظات عالی بود. من توانستم در جام جهانی شرکت کنم، با تیم پورتو در ورزشگاه دالوز و در خانه بنفیکا که رقیب ما است، قهرمان شدم.  

طارمی در جام جهانی قطر در مرحله گروهی دو گل به ثمر رساند. برای پورتو، این بازیکن ایرانی در این فصل در ۲۳ بازی ۱۸ گل و ۷ پاس گل به ثبت رسانده است. مهاجم ۳۰ ساله معتقد است پورتو می‌تواند این فصل “یک کار مثبت” در لیگ قهرمانان انجام دهد.

ستاره ایرانی افزود: من همیشه بهترین چیزی را که دارم در زمین نشان می‌دهم. این چیزی است که می‌توانم تضمین کنم. تیم ما کیفیت زیادی دارد و من احساس می‌کنم که می‌توانیم کاری مثبت در لیگ قهرمانان انجام دهیم. بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. خیلی سخت است، همان‌طور که می‌دانیم رقابت بسیار سختی است اما ما به بهترین شکل تلاش خواهیم کرد. امیدوارم امسال در لیگ قهرمانان نتیجه خوبی بگیریم. 

پس از اولین شکست فصل بنفیکا در لیگ، پورتو فاصله خود با این تیم را به ۵ امتیاز کاهش داد. طارمی رویای دومین قهرمانی را در سر دارد. در همین رابطه بازیکن ایرانی گفت: هنوز ۲۰ بازی تا پایان باقی مانده است. مهم‌ترین چیز این است که ما در پورتو چه می‌کنیم و این به این معنی است که بهترین عملکرد را برای پیروزی در هر بازی ارائه می‌دهیم. ما منتظر خواهیم بود تا ببینیم تیم‌های دیگر چه می‌کنند اما مهم‌ترین چیز، همانطور که گفتم، این است که ما هر چیزی را که داریم در هر بازی به کار بگیریم و همیشه به فکر بردن باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.