• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

1

ضرورت توانایی تطبیق با روندهای فناوری و تغییرات در عصر دیجیتال

  • کد خبر : 79102
  • 01 آبان 1402 - 13:20
ضرورت توانایی تطبیق با روندهای فناوری و تغییرات در عصر دیجیتال

دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال برگزار شد.

خانواده بیمه کوثر در سی ام مهرماه و همزمان با ایام گرامی‌داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران و شبکه فروش صنعت بیمه و جمعی از بیمه گذاران عمده بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به‌صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: بیمه کوثر مفتخر است که ده سال، متولی برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه بوده است.

وی افزود: نواندیشی، نوآفرینی و هوشمندسازی باید در تمام ابعاد صنعت بیمه به عنوان یک ضرورت مدنظر قرار گیرد و برگزاری چنین همایش‌هایی بستری برای گفتگوی نظام‌مند بین مخاطبان و بازیگران تحول دیجیتال را فراهم می‌نماید.

وی تصریح کرد: مشتریان تمایل دارند خدمات مورد نظرشان را در هر زمان، هر مکان و هر کانال ارتباطی که برایشان سهولت بیشتری دارد، دریافت نمایند. امروزه مشتریان توقع دارند همان تجربه‌ای که در خرده‌فروشی، بانک و صنعت گردشگری برایشان ایجاد می‌شود، در بیمه هم داشته باشند.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: شرکت‌ها باید توانایی تطبیق با تغییرات عصر دیجیتال را داشته باشند و خود را با روندهای فناوری تطبیق دهند تا باقی بمانند. تحول دیجیتال در صنعت بیمه به معنی استفاده تزئینی و مدگرایانه از فناوری‌نیست، بلکه این فناوری‌ها باید، مدل‌های کسب‌وکار بیمه، تجربه‌های بیمه گذاران و فرایندهای عملیاتی بیمه‌گری را به نحو مطلوبی تحت تاثیر قرار داده باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.