• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

2

ضرورت بهبود تعاملات فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید

  • کد خبر : 34036
  • 12 دی 1400 - 17:50
ضرورت بهبود تعاملات فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: هدف فولاد مبارکه از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار خود در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمد تاجمیرریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار فولاد مبارکه  اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این هم‌اندیشی در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات شرکت فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید است.

وی افزود: این نشست برای ارائه برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه به مشتریان و بررسی انتظارات آن‌ها از فولاد مبارکه، برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در جهت تسهیل امور فی‌مابین برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار این شرکت برای تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران فولاد مبارکه آغاز به کار کرد.

 با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نخستین روز این نشست قرار است تمامی مشتریان صنایع بسته‌بندی و ورق‌های فولادی رنگی ازجمله قوطی‌های صنایع غذایی‌، قوطی‌های روغن نباتی، قوطی‌های روغن‌های فراورده‌های نفتی و قوطی‌سازان مسائل خود را با مدیران شرکت فولاد مبارکه مطرح کنند.

در دومین روز  این نشست هم‌اندیشی نیز شرکای کسب و کار و گروه‌های مشتریان ورق‌های فولادی و قطعه‌سازان مسائل مختلف خود را با مدیران شرکت فولاد مبارکه مطرح می‌کنند.

شایان ذکر است نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار با مدیران شرکت فولاد مبارکه در روز ۱۲ دی ماه سال جاری با شرکای بسته بندی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.