• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
0

صنعت بیمه روی ریل توسعه به حرکت منطقی خود ادامه خواهد داد

  • کد خبر : 94744
  • 02 مهر 1403 - 16:41
صنعت بیمه روی ریل توسعه به حرکت منطقی خود ادامه خواهد داد

صنعت بیمه، مردمی ترین صنعت کشور به شمار می آید و افتخار می کنم در سنگر خدمت به بیمه گران و بیمه گذاران، ماموریت خود را ایفا کرده ام.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در آیین تکریم و معارفه روسای کل بیمه مرکزی با تبریک به پرویز خوشکلام خسروشاهی _ سکاندار نهادناظر صنعت بیمه_ اعلام این مطلب افزود: ضریب نفوذ بیمه و مولفه های دیگر در سال ۱۴۰۲ از حالت رکود خارج شد و اکنون روی ریل توسعه و پیشرفت به حرکت منطقی خود ادامه می دهد.
دکتر علی استادهاشمی با ارائه گزارش عملکرد یک سال گذشته از اصلاح آیین نامه ها، سرمایه گذاری هدفمند، تغییر و نهادینه سازی نگاه نوآورانه، نظارت برخط بر بازیگران صنعت بیمه به عنوان دستاوردهای مهم دولت سیزدهم یاد کرد و اظهار داشت: معماری جدید و حکمرانی داده در صنعت بیمه از اساسی ترین نیازهایی بود که با تلاش سرمایه های انسانی مبتکر و خوش فکر این حوزه، محقق شد.
وی در پایان از فعالان صنعت بیمه خواست تا با تکمیل خدمات و نوآوری در محصولات، فصل تازه ای را در این صنعت رقم بزنند.
گفتنی است در این آیین، دکتر عبدالناصر همتی _ وزیر امور اقتصادی و دارایی _ ضمن معارفه پرویز خوشکلام خسروشاهی به عنوان رئیس کل بیمه دولت چهاردهم از خدمات دکتر استادهاشمی در یک سال گذشته قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=94744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.