• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

صدور احکام قطعی معاون بیمه‌ای و پنج نفر از مدیران استانی

  • کد خبر : 73645
  • 26 تیر 1402 - 12:15
صدور احکام قطعی معاون بیمه‌ای و پنج نفر از مدیران استانی

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی احکام قطعی انتصاب معاون بیمه‌ای این سازمان و همچنین پنج نفر از مدیران استانی تأمین‌اجتماعی را صادر کرد. این افراد پیش از این به‌عنوان سرپرست درحال فعالیت بودند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با صدور حکمی محمد محمدی را به‌عنوان معاون بیمه‌ای این سازمان منصوب کرد. محمدی پیش از این به عنوان سرپرست معاونت بیمه‌ای درحال فعالیت بوده است. مدیرکل وصول حق‌بیمه و مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی، از دیگر سوابق مدیریتی محمدی پیش از انتصاب به سمت معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین با صدور احکام جداگانه‌ای، کیوان مرتضوی سرایی را به سمت مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گیلان؛ محمدجواد بازدرهوا را به سمت مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان بوشهر، مهدی شفیعی را به سمت مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان خراسان‌رضوی، دکتر مهدی نیک‌سیرت را به سمت مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل و قربان زنگانه را به سمت مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گلستان منصوب کرد.
سازمان تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان سراسر کشور، در هر استان یک اداره‌کل تأمین‌اجتماعی و یک مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی در ساختار تشکیلاتی خود دارد که مسئولیت ساماندهی و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی در هر استان را برعهده دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=73645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.