• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

شکوفایی اقتصادی کشور با حمایت موثر بانک ملی از واحد های تولیدی

  • کد خبر : 72557
  • 10 تیر 1402 - 19:40
شکوفایی اقتصادی کشور با حمایت موثر بانک ملی از واحد های تولیدی

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان فارس با فعالان اقتصادی و همکاران شعب این استان دیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف‌زاده ، منابع انسانی و همکاران شعب را سرمایه‌های واقعی و محوری بانک ملی ایران دانست و بیان کرد: هر سازمانی بتواند محیط اداری را منطبق با گفتمان سازنده با کارکنان، حول یک هدف مشترک سازماندهی نماید بدون شک به اهداف خود دست پیدا می‌کند.

وی افزود: کاهش انگیزه، آسیب‌های جدی را به سازمان وارد می کند به همین دلیل روسای حوزه‌ها باید مشکلات و انتظارات همکاران را درک و فضای کاری مناسبی را برای کارکنان به منظور دستیابی به اهداف بانک فراهم کنند.

عضو هیأت عامل بانک ملی ایران با اشاره به اهداف استراتژیک بانک تاکید کرد: افزیش سهم دو درصدی بانک ملی ایران در میان شبکه بانکی کشور هدف اصلی سازمان در سال جاری بوده و همه کارکنان باید با همت مضاعف نسبت به تحقق هدف تعیین شده احساس تکلیف و مسئولیت کنند.

وی اشراف کامل روسای شعب نسبت به وضعیت و جایگاه شعبه تحت مدیریت خود را یکی از مولفه‌های هدایت هدفمند شعب دانست و گفت: یک رئیس شعبه باید هر روز جایگاه عملکردی خود در حوزه، استان و کشور را رصد کرده و دلایل کاهش یا افزایش رتبه عملکرد شعبه را شناسایی کند.

عضو هیأت عامل از روسای حوزه‌ها خواست تا بر طرف شدن مشکل ریشه‌ای کمبود کادر، هدایت هوشمندانه منابع انسانی را به عنوان یکی از مولفه‌های تحقق مدیریت ارزش‌آفرین در دستور کار خود قرار دهند.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور با اشاره به انتظارات مدیریت عالی بانک از این استان ابراز کرد: امیدوارم در جلسه آینده شاهد تحول چشمگیر در زمینه رشد منابع و بهبود شاخص‌های عملکردی بیشتر این  اداره امور شعب باشیم .

 در ادامه این جلسه، کریم ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب استان فارس به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای جذب منابع در سال جاری پرداخت .

گفتنی است این جلسه در فضایی دو سویه مبتنی بر بحث و تبادل نظر در راستای بهبود عملکرد بانک ملی ایران در  استان فارس برگزار و روسای شعب ممتاز و حوزه‌های ۱۵ گانه این استان نیز دیدگاه های خود را دراین خصوص مطرح کردند.

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور علاوه بر بازدید از حوزه‌های لار و نی‌ریز در نشست صمیمانه ای  با فعالان اقتصادی این دو شهرستان  ضمن اشاره به فعالیت های عام المنفعه بانک ملی ایران از قبیل ساخت و تجهیز مدارس  و درمانگاه ، خرید آمبولانس و … در مناطق کم برخوردار کشور این اقدامات را حرکت بالنده و انسانی در راستای رضایتمندی مردم برشمرد و از زحمات فعالان اقتصادی در زمینه امور خیریه قدردانی کرد و در پایان از کارخانه تولیدی فولاد غدیر بازدید  و بر حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از واحدهای تولیدی و توسعه اشتغال پایدار در این استان تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=72557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.