• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

شکست لاله‌های نارنجی برابر فرانسه در شب تقدیر از رونالدو

  • کد خبر : 78808
  • 25 مهر 1402 - 17:07
شکست لاله‌های نارنجی برابر فرانسه در شب تقدیر از رونالدو

در یکی از مهمترین رقابت‌های مقدماتی جام‌ ملت‌های اروپا هلند مغلوب فرانسه شد.

 مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ جمعه‌شب با برگزاری ۷ دیدار دنبال شد که طی آن این نتایج به دست آمد:

پرتغال ۳ – اسلواکی ۲

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که مسئولان فدراسیون پرتغال به مناسبت دویست‌ومین بازی رونالدو در ترکیب تیم ملی این کشور، از او تقدیر کردند. رونالدو طی ۲۱ سال گذشته با احتساب گل‌هایی که امشب به ثمر رساند ۱۲۵ بار موفق به گلزنی شده و نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های این تیم داشته است.

پرتغال در این بازی خیلی زود به گل رسید و گونچالو راموس در دقیقه ۱۸ نخستین گل بازی را به ثمر رساند، در ادامه کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۲۹ دومین گل پرتغال را وارد دروازه اسلواکی کرد تا فوق‌ستاره پرتغالی صدوبیست‌وچهارمین گل خود را در این بازی به ثمر برساند.

دیوید هنچو در نیمه دوم و در دقیقه ۶۹ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما بازهم رونالدو مهارت خود را در گلزنی به رخ کشید و در دقیقه ۷۳ دومین گل خود و سومین گل پرتغال را به ثمر رساند، در ادامه استنیسلاو لوبوتکا در دقیقه ۸۰ برای اسکواکی گلزنی کرد تا این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ میزبان خاتمه یابد.

هلند یک – فرانسه ۲

در دیگر دیدار برگزار شده هلند به مصاف فرانسه رفت، در همان دقایق ابتدایی و در دقیقه ۷ کیلیان امباپه خروس‌ها را به گل رساند تا نیمه نخست با برتری این تیم به پایان برسد. در نیمه دوم باز هم فرانسه بود که در دقیقه ۵۳ به گل رسید و امباپه یکبار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا این تیم در آستانه یک برد دیگر قرار بگیرد.

در دقیقه ۸۳ همکاری بی‌نقص کویلیندسکی هارتمن و استیون برخواین دفاع فرانسه را به هم‌ریخت تا لاله‌های نارنجی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما در ادامه بی‌دقتی آنها باعث شد تا فرصت بازگشت به بازی و کسب نتیجه تساوی را از دست بدهند تا این بازی با برتری فرانسه به پایان برسد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.