• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

1

شمسی‌نژاد: نتیجه مطلوب بانک، دریافت خدمات بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک توسط مشتری است

  • کد خبر : 78183
  • 13 مهر 1402 - 16:00
شمسی‌نژاد: نتیجه مطلوب بانک، دریافت خدمات بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک توسط مشتری است

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه می‌رسیم که مشتری همه خدمات خود را در قالب بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک دریافت کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جلسه صف و ستاد بانک در استان اصفهان با حضور دکتر«سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، «رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان و جمعی از مدیران برگزار شد.
در این جلسه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، اظهار داشت: بانکداری قرض‌الحسنه و به خصوص بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان داده با عملکرد مطلوب خود می‌تواند سرآمد باشد و این بالندگی، مردم را برای استفاده از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشتاق‌تر کرده است.
«شمسی‌نژاد» گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم شاخص‌های عملکردی بانک را بهبود بخشیم. خدمات بانکداری دیجیتال در بانک در حال پیشرفت است اما زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه می‌رسیم که مشتری همه خدمات خود را در قالب بانکداری دیجیتال و همراه‌بانک دریافت کند.
وی با اشاره به اقدامات بانک در خصوص افزایش سقف وام قرض‌الحسنه، بیان کرد: سقف پرداخت وام به ۳۰۰میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰میلیون تومان برای اشخاص حقوقی افزایش داده شده است.

خدمات دیجیتال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گسترش یافت
در ادامه جلسه دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، گفت: عملکرد بانک در استان اصفهان مطلوب است و مجموعه اولیای بانک قدردان زحمات کارکنان استان هستند.
وی افزود: هدف ما توسعه همه‌‌جانبه خدمات غیرحضوری است تا منجر به خلوت شدن شعبه‌ها ‌شود. در حال حاضر ۳۰درصد از وام‌های پرداختی از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت می‌شود و همراه‌بانک مهریران با ۶میلیون کاربر در بین دیگر بانک‌ها، رتبه سوم را کسب کرده است.
کریمی بیان کرد: فرهنگ قرض‌الحسنه مبتنی بر تلاش است و خوشبختانه حوزه خدمات دیجیتال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال گسترش است.

از ظرفیت سفیران قرض‌الحسنه برای تکریم مشتریان استفاده شود
دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان نیز گفت: یکی از محورهای اساسی، وفادارسازی مشتریان است و شعب باید از ظرفیت سفیران قرض‌الحسنه برای وفادارسازی مشتریان استفاده کنند و مشتریانی را که شایسته تقدیر هستند از طریق نماینده روابط عمومی استان به ما معرفی کنند تا از آن‌ها تقدیر شود.
وی افزود: خدمات الکترونیک در زمان افتتاح حساب توسط همیاران مشتری ارائه می‌شود و ضرورت دارد شعب بانک از سوق دادن مشتری به مرکز تماس خودداری کنند؛ زیرا همه خدمات بانکی در مرکز تماس ارائه نمی‌شود و باعث نارضایتی مشتری می‌شود.
«قاسمیان» گفت: پاسخگویی اصلی مهم است و لازم است شعب با برنامه‌ریزی در طول روز، ساعتی را برای پاسخگویی تلفنی به مشتریان اختصاص دهند.
وی بیان کرد: رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است و باید با صبر و شکیبایی با ارباب‌رجوع برخورد کنیم تا تنش ایجاد نشود.

طرح «مهریارپلاس» جذب مشتریان را افزایش می‌دهد
در ادامه جلسه «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمار عملکرد بی‌نظیری را ثبت کرده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال رشد چشمگیری خواهد داشت.
وی با اشاره به عملکرد بانک در طرح مهریار، افزود: استان اصفهان در طرح مهریار، سازمان‌ها و شرکت‌های خوبی را جذب کرده و جزو برترین استان‌ها به شمار می‌رود.
«غلامی» اظهار داشت: در مجمع صف و ستاد آتی «مهریارپلاس» را رونمایی خواهیم کرد که جذب مشتریان را افزایش می‌دهد.
وی افزود: در حال بررسی و رصد مشتریان راکد حقیقی و حقوقی هستیم تا با همکاری استان‌ها این مشتریان را از حالت راکد خارج و به مشتریان فعال تبدیل کنیم و این موضوع در مورد تفاهم‌نامه‌های سررسیدشده غیرفعال در حال انجام است.
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، گفت: در حال تدوین اطلس مشتریان هستیم، با این کار خواهیم فهمید در هر حوزه چقدر مشتری وجود دارد و چند درصد از آن‌ها مشتریان بانک هستند، در واقع این اطلس به ما می گوید الآن در کدام نقطه قرار داریم و چه مسیری را باید طی کنیم.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی اسلامی است
«رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان نیز به میزان منابع جذب شده و درصد رشد آن نسبت به پایان سال گذشته اشاره کرد و با ارائه میزان رشد مصارف بانک در استان اصفهان و استفاده عموم مردم از وام‌های قرض‌الحسنه، آینده‌ای روشن را برای بانکداری قرض‌الحسنه متصور شد.
وی گفت: میزان نفوذ قرض‌الحسنه در استان اصفهان بسیار افزایش یافته و امروزه از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان بانکی اسلامی یاد می‌کنند.
در پایان این جلسه پرسش‌هایی توسط کارکنان استان اصفهان مطرح و پاسخ داده شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.