• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه‌ای کشور قرار دارد

  • کد خبر : 82984
  • 11 دی 1402 - 10:19
شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه‌ای کشور قرار دارد

همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی در ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد.

در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم.

وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است.

معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است.

حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده  می‌کنیم.

وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم.

وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود.

معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند.

معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.