• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

شاهد تلاش‌های ایران خودرو در جهت برقی سازی خودرو هستیم

  • کد خبر : 84518
  • 10 بهمن 1402 - 17:59
شاهد تلاش‌های ایران خودرو در جهت برقی سازی خودرو هستیم

استاندار تهران با بیان این‌که اقدامات و جهت گیری هایی که امروز در ایران خودرو برای بهبود مصرف انرژی در محصولات بنزینی و برقی صورت می گیرد، از نقاط پیشرفت قابل مشاهده در این خودروساز است، اظهار کرد: این نوآوری جدید، هم می تواند برای به‌سازی صنعت و هم برای استفاده بهینه از ظرفیت های صنعتی موجود در حمل و نقل کمک کننده باشد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- علیرضا فخاری، در حاشیه بازدید از غرفه ایران خودرو در پنجمین نمایشگاه اتو اکسپو تهران، با بیان این‌که یکی از اقدامات موثری که شرکت های سازنده داخلی می توانند انجام دهند، تامین نیازمندی هایی متناسب با حوزه جغرافیای استان تهران است، عنوان کرد: استفاده از وسایل حمل و نقل برقی برای تهران و استان تهران در اولویت ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر شاهد تلاش هایی از ایران خودرو در جهت رفع نیازمندی ها در زمینه برقی سازی خودروها هستیم، گفت: محصولات برقی نقش بسزایی در ناوگان حمل و نقل عمومی مردم و کاهش آلودگی های هوای تهران دارد، لذا این اقدامات از فرصت های طلایی برای یک شرکت سازنده خودرو است تا بتواند خود را در این عرصه معرفی کند.

استاندار تهران در ادامه با بیان این‌که ایران خودرو باید بتواند در عرصه رقابت به خوبی ظاهر شود، تصریح کرد: آن‌چه مردم از ایران خودرو به عنوان یک ظرفیت ملی و باسابقه انتظار دارند، ایفای نقش اول در زمینه کیفی سازی و تامین کمی نیازمندی های عام جامعه است؛ اگر این نقش ها به خوبی ایفا شود، انتظارات مردم نیز تامین خواهد شد.

به گفته وی، اگر بخواهیم در عرصه رقابت، شرکت ها را نسبت به یکدیگر بسنجیم، باید این ظرفیت وجود داشته باشد تا آن‌ها در یک رقابت سالم بتوانند در جهت حداکثرسازی ظرفیت ها تلاش کرده و با اصلاح قیمت ها، سقف نیازهای مردم را تامین کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.