• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سهم ۹۰ درصدی بانک مسکن مازندران در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 85275
  • 23 بهمن 1402 - 16:39
سهم ۹۰ درصدی بانک مسکن مازندران در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

بانک مسکن استان مازندران ۹۰ درصد تسهیلات طرح نهضت ملی استان را به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ سید حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تاکنون برای ساخت ۹ هزار و چهار واحد مسکونی در قالب هزار و ۱۳۰ پروژه در استان مازندران تسهیلاتی بالغ بر ۳۴ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده ایم.

وی در مورد عملکرد بانک در بخش بازسازی و احیای بافت‌های فرسوده شهری افزود: تا کنون برای بازسازی و احیای یکهزار و ۵۹ واحد مسکونی تسهیلاتی بالغ‌ بر سه هزار و ۱۹۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است. به گفته حاجی پور در بخش نوسازی مسکن روستایی نیز یکهزار و ۲۱۱ فقره تسهیلات بالغ‌ بر هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال در بخش مسکن روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات حمایتی پرداخت شده توسط بانک افزود: در بخش اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد ۹۴۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه تسهیلاتی بالغ‌ بر ۶۷۵ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است. همچنین به ۸۲۵ نفر از معرفی‌شدگان کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) تسهیلات ودیعه‌ مسکن به ارزش ۳۱۲ میلیارد ریال اختصاص یافت.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران یادآور شد: در بخش اعطای تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی، ۳۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۲۶ نفر از واجدین شرایط دریافت این تسهیلات پرداخت شد.

به گفته وی، تاکنون دوهزار و ۶۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و ۲۷۸ میلیارد ریال نیز در بخش فرزنداوری به متقاضیان پرداخت شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.