• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

4

سمینار توانمندسازی نمایندگان بیمه سرمد برگزار شد

  • کد خبر : 83925
  • 30 دی 1402 - 16:01
سمینار توانمندسازی نمایندگان بیمه سرمد برگزار شد

سمینار توانمندسازی نمایندگان بیمه سرمد با شرکت نمایندگان برتر بیمه سرمد و حضور دکتر بنیادی عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت در تالار اندیشه تهران برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این سمینار که روز پنج شنبه ۲۸ دیماه برگزار شد، محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش ضمن خیر مقدم به نمایندگان و مدعوین، اهداف سمینار را علاوه بر آموزش، ایجاد انگیزه و توانمندسازی شبکه فروش، اعلام برنامه‌ها و ترسیم افق پیش روی شرکت خصوصاً در حوزه بازاریابی و شبکه فروش بیان کرد.

سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در سخنانی اقدامات یک سال گذشته جهت برون رفت از مشکلات و مسائل مبتلابه شرکت را تشریح نمود و افزود: رشد حق بیمه تولیدی، کاهش نسبت خسارت و افزایش سود شرکت در صورت‌های مالی ۹ ماهه از ۳۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به ۱۰۳۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ و همچنین کاهش مدت زمان پرداخت خسارت از جمله نتایج این اقدامات است.

بهشتی‌نژاد با اشاره به اهمیت شبکه فروش و لزوم تقویت نمایندگان تاکید کرد: شبکه فروش و همکاران بنده در یک سال گذشته متحمل سختی و زحمات فراوانی شدند که بنده از زحمات تک تک نمایندگان، مدیران و همکاران خدوم و عزیز سپاسگذارم.

وی در ادامه گفت: بحمدالله با تمرکز یک‌ساله بر تقویت ریشه و بنیان شرکت هم اینک از بحران گذر کرده و شرکت در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و با برنامه ریزی انجام شده تقویت بیش از پیش شبکه فروش در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مهمی نیز در این خصوص انجام و در حال برنامه ریزی است.

مدیرعامل بیمه سرمد تشکیل شورای راهبردی شبکه فروش، تسهیل در صدور مجوزها و همکاری همه جانبه ستاد، تصویب آیین نامه رفاهی و در نظر گرفتن تسهیلات مناسب جهت رشد نمایندگان، برنامه ریزی آموزشی جهت تقویت شبکه فروش، ایجاد دو صندوق حمایتی و پرداخت به موقع کارمزد را از جمله اقدامات صورت گرفته اخیر برشمرد.

بهشتی‌نژاد افزود: امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر نمایندگان و شبکه فروش رشد شرکت مضاعف و بیمه سرمد سرآمد صنعت بیمه گردد.

دکتر بنیادی میهمان ویژه سمینار: بهبود شرایط بیمه سرمد کاملاً مشهود است

دکتر علی بنیادی عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بهبود شرایط بیمه سرمد در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: بررسی عملکرد بیمه سرمد نشانگر رشد شاخص‌ها و بهبود اوضاع بیمه سرمد دارد که لازم است از تلاش‌های تیم مدیریتی، کارکنان و نمایندگان شرکت قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با مسیری که بیمه سرمد در پیش گرفته است سال آتی سال شکوفایی شرکت خواهد بود.

دکتر بنیادی در ادامه در راستای توانمندسازی نمایندگان در حوزه بازاریابی بیمه‌ای نکاتی را ارائه نمود که مورد توجه آنان قرار گرفت.

تقدیر از نمایندگان برتر و تکریم نماینده پیشکسوت بیمه سرمد

تقدیر از نمایندگان برتر در حوزه‌های مختلف و تکریم نماینده پیشکسوت بیمه سرمد از دیگر برنامه‌های این سمینار بود.

در این مراسم از نمایندگان جنرال و نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی با بالاترین حق بیمه تولیدی، همچنین نماینده با بیشترین درصد رشد حق بیمه و با کمترین نسبت خسارت تقدیر شد. همچنین مریم بانو حسنی پیشکسوت بیمه سرمد مورد تکریم قرار گرفت.

ارائه راهبردهای توسعه کسب و کار در جهت توانمندسازی نمایندگان

برنامه آموزشی انگیزشی با موضوع راهبردهای توسعه کسب و کار از دیگر برنامه‌های این سمینار بود که توسط دکتر میلاد نیک‌پور ارائه شد.

دکتر نیکپور در این برنامه با ارائه راهکار اجرایی و بیان تجربیات نمایندگان فروش موفق به بیان راهبردهایی جهت توسعه شبکه فروش، تیم‌سازی و نهایتاً افزایش درآمد نمایندگان پرداخت.

تکریم خانواده و اهدای هدیه به کودکان و خردسالان حاضر در سمینار بیمه سرمد
نکته قابل توجه در این سمینار حضور مادران و خانواده‌های دارای فرزند بود که با فرزند خردسال خود در سمینار حضور یافته بودند.

در راستای تکریم خانواده همچنین تقدیر از نمایندگانی که با وجود فرزند خردسال در نمایندگی بیمه سرمد خوش می‌درخشند تقدیر و به کودکان آن‌ها هدایایی از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اهدا شد.

ارائه طرح‌های بیمه جدید بیمه سرمد
در این سمینار همچنین طرح بیمه‌ای اصناف و طرح‌ها و برنامه‌های بیمه‌های زندگی بیمه سرمد توسط مدیران ستادی شرکت معرفی و نمایندگان در جریان طراحی محصولات جدید بیمه‌ای قرار گرفتند.

برگزاری پنل پرسش و پاسخ و بیان مشکلات نمایندگان با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت عامل
در پایان سمینار ضمن ارائه گزارش عملکرد نمایندگان و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته پنل پرسش و پاسخ با حضور دکتر بهشتی نژاد مدیرعامل، زاهدنیا عضو هیئت مدیره و معاونین و اعضای هیئت عامل بیمه سرمد برگزار و نمایندگان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود را به صورت مبسوط مطرح کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.