• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

سلطان پرز وارد می‌شود: امباپه کت‌بسته در رئال!

  • کد خبر : 74356
  • 08 مرداد 1402 - 10:35
سلطان پرز وارد می‌شود: امباپه کت‌بسته در رئال!

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فروش کیلیان امباپه خواستار ۲۵۰ میلیون یورو شده است.


به گزارش رویداد خبر به نقل از “ورزش سه”، داستان کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن در حال نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی است. مادر این ستاره به باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که پاریسی‌ها با ۲۵۰ میلیون یورو حاضر به صدور رضایت‌نامه ستاره خود هستند؛ مبلغی که رئالی‌ها قصد دارند آن را کاهش دهند چرا که بیش از مبلغ موردنظرشان است.

اکنون ابتکار عمل در اختیار رئال مادرید است. این باشگاه می‌تواند با پرداخت رقم مورد نظر پاریسی‌ها امباپه را در این فصل به خدمت بگیرد یا یک فصل دیگر صبر کند و او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. در این میان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باید تا پایان ماه میلادی آینده تصمیم نهایی را اتخاذ کند، چرا که در غیر این صورت باید سال آینده ستاره خود را به صورت رایگان از دست بدهد.

کیلیان امباپه از تور پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن کنار گذاشته شد اما این اتقاق تاثیری در رفتار او نداشت. این بازیکن به پیشنهاد اغواکننده الهلال عربستان پاسخ منفی داد و اینک به دنبال راه‌حلی مناسب برای رها کردن خود است. تنها دو راه وجود دارد؛ ادامه با پاریس که ناصر الخلیفی تنها با تمدید قرارداد موافق آن است و ترک پاریس که رقم رضایت‌نامه، مسئله مانع آن است.

در صورتی که پاری‌سن‌ژرمن با رقم موردنظر خود امباپه را بفروشد، بزرگترین فروش تاریخ را به نام خود ثبت خواهد کرد؛ رکوردی که بارسلونا با فروش ۲۲۲ میلیونی نیمار به آنها در سال ۲۰۱۷ در اختیارش دارد. به گزارش مارکا، پاریسی‌ها خواستار مبلغی حدود ۲۳۰-۲۲۵ میلیون یورو هستند تا رضایت نامه امباپه را که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده صادر کنند.

این مبلغ که برای انتقال امباپه در چند روز آینده قرار است نهایی شود بین این بازیکن و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تقسیم شود. دریافتی امباپه بابت غرامت رقم ۱۹۲ میلیون یورویی است که او در آخرین فصل حضور خود در پاریس قرار بود دریافت کند. توافق تقسیم این مبلغ بین مادر و وکیل امباپه و کیا جورابچیان که نماینده باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این مذاکرات است صورت گرفته است.

باشگاه رئال مادرید در حال حاضر مذاکره مستقیمی با پاری‌سن‌ژرمن نداشته و کارها از طریق واسطه‌های نقل و انتقالاتی پیش می‌رود. البته زمان به نفع رئالی‌ها در حال سپری شدن است و آنها هر لحظه منتظر تماس مادر یا وکیل امباپه هستند تا رقم نهایی را دریافت و در مورد پرداخت آن تصمیم‌گیری کنند. در صورتی که این مبلغ، مورد رضایت رئال نباشد، انتقال امباپه یک سال به تعویق خواهد افتاد.

در هر صورت رئالی‌ها حاضر به مذاکره مستقیم با الخلیفی نیستند. آنها پیش از این برای انتقال امباپه در سال ۲۰۲۴ با خود این بازیکن به توافق دست یافته‌اند و در صورتی که در زمان مقرر صورت بگیرد بیشتر به نفع امباپه خواهد بود، اما این بازیکن بعد از اینکه رئالی‌ها را سال گذشته دور زد، حاضر است این بار از خواسته‌های مالی کوتاه بیاید و هر چه سریع‌تر تکلیف خود را تعیین کر

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=74356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.