• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سرپرست جدید اداره امور شعب خوزستان معارفه شد

  • کد خبر : 71680
  • 28 خرداد 1402 - 17:00
سرپرست جدید اداره امور شعب خوزستان معارفه شد

مراسم معارفه اسماعیل یوسفی مورزی سرپرست اداره امور شعب استان خوزستان و تودیع احمد بهکار مرام رئیس سابق این اداره امور شعب با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدنور  آزادی عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب منطقه یک کشور در این مراسم که  حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و علی مقدم رئیس اداره کل حفاظت پرسنلی حضور داشتند، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این استان در سال های گذشته، گفت: رشد استان خوزستان طی دو سال اخیر، مثبت بوده است و امیدوارم این استان بتواند با حفظ این روند در جایگاهی به مراتب بهتر و در خور شان این استان ارزشمند قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه در سیستم بانکی زحمات زیادی برای رشد اقتصاد و رونق تولید کشیده می شود، تاکید کرد: تلاش همه مدیران به عنوان عضوی از بدنه نظام اقتصادی باید در جهت حرکت در مسیر تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید باشد.

حسن کاظمی  نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های همه کارکنان استان خوزستان، گفت: نقش بانک ها در شرایط خاص حاکم بر جامعه و گره گشایی از مشکلات مردم بسیار پررنگ است.

وی افزود: مدیران موفق، سکاندار شبکه بانکی و اقتصاد کشور در شرایط فعلی هستند و امیدوارم این اداره امور شعب با درایت و شایستگی مدیران و همدلی و کوشش همه کارکنان با اقتدار در مسیر تحقق اهداف عالیه بانک، تلاش کنند.

احمد بهکارمرام رئیس سابق اداره امور شعب استان خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از مسئولان و کارکنان استان خوزستان، با بیان اینکه خوزستان خانه دوم هر ایرانی است، شان و منزلت این استان را بسیار بالا دانسته و حفظ و ارتقای جایگاه این استان در ارزیابی های آینده بانکی را ضروری دانست.

در ادامه این مراسم اسماعیل یوسفی مورزی سرپرست اداره امور شعب استان خوزستان نیز ضمن تاکید بر لزوم استفاده از مدیریت مشارکتی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف عالی بانک، از حمایت های همه جانبه مدیران ارشد بانک از استان خوزستان، تقدیر کرد.

وی با اعلام برنامه خود برای تعالی عملکرد اداره امور شعب خوزستان، گفت: تلاش در جهت تحقق سیاست های کلی بانک، تلاش برای تجهیز منابع با گسترش مشتریان و خلق بازارهای جدید، جهت دهی تسهیلات اعطایی بر اساس قوانین و مقررات و سیاست های ابلاغی بانک در راستای کمک به اتمام طرح های نیمه تمام و نقش آفرینی در اجرای سیاست های کلی کشور، استفاده از حداکثر منابع در جهت پرداخت تسهیلات در راستای تولید و اشتغال پایدار همسو با برنامه های دولت مردمی و ایجاد رضایتمندی حداکثری در ارائه خدمات بانکی از جمله برنامه هایی است که باید برای ارتقا سطح عملکرد این اداره امور شعب به کار بسته شود.

در پایان این مراسم مدیران ارشد بانک ضمن بازدید از اداره امور شعب خوزستان از نزدیک با کارکنان به گفت و گو پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.