• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سامسونگ حافظه قابل حمل SSD T9 را عرضه کرد

  • کد خبر : 78157
  • 12 مهر 1402 - 12:06
سامسونگ حافظه قابل حمل SSD T9 را عرضه کرد

سامسونگ الکترونیکس، به عنوان رهبر جهانی بازار حافظه‌های پیشرفته، امروز از عرضه جدیدترین نسخه SSD‌های سری T خود یعنی حافظه T9 خبر داد.

 حافظه SSD T9 با طراحی شیک و قابلیت حمل برای ایمن نگه‌داشتن داده‌ها در حین حرکت طراحی شده است و با سرعت انتقال حداکثر ۲ هزار مگابایت بر ثانیه و فضای ذخیره‌سازی حداکثر ۴ ترابایت هر کاربری را توانمند ساخته و راحتی مورد نیاز را در این زمینه به‌طور کامل فراهم می‌کند. T9 همچنین اولین SSD قابل حمل سامسونگ است که دارای رابط USB 3.2 Gen 2×۲ است و با دو برابر سرعت نسخه‌ها قبلی، کاربران را قادر می‌سازد تا یک ویدیوی ۴ گیگابایتی را در دو ثانیه انتقال دهند. 

هانگو سون، معاون اجرایی تیم محصول حافظه شرکت سامسونگ گفت: «با پیشرفت کیفیت تصاویر و محبوبیت فزاینده ویدیوهای ۴K، تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا اکنون با ضرورت انتقال مقادیر زیادی از داده‌ها به صورت پیاپی مواجه هستند. T9 راه‌حلی را برای این افراد ارائه می‌دهد تا چالش‌های ناشی از مدیریت داده‌هایشان را کاهش دهند. سامسونگ همچنین به ارائه راه‌حل‌های بهینه‌سازی حافظه‌ ادامه خواهد داد و حرفه‌ای‌ها را قادر خواهد ساخت تا به‌طور کامل بر روی پتانسیل‌های خلاقانه خود تمرکز کنند.»

ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار بالا با عملکردی عالی

سرعت خواندن/ نوشتن متوالی در حافظه SSD T9 تا حداکثر ۲ هزار مگابایت در ثانیه می‌رسد که این سرعت از طریق رابط USB 3.2 Gen 2×۲ ارائه می‌شود. چنین سرعتی تقریباً دو برابر سریع‌تر از نسخه قبلی یعنی T7 است؛ سرعت‌هایی در این سطح به کاربران اجازه می‌دهد یک ویدیوی ۴ گیگابایتی Full HD را نزدیک به دو ثانیه انتقال دهند.

T9 در سه ظرفیت مختلف برای پوشش نیازهای متنوع کاربران ارائه می‌شود. این ظرفیت‌ها با انواع یک ترابایتی،۲ ترابایتی و ۴ ترابایتی، انتقال‌های سریع و پیاپی را امکان‌پذیر می‌کند و در عین حال فضایی کافی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از داده‌ها را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. اندازه کوچک آن که مشابه به کارت‌های اعتباری است نیز به سازندگان و خالقان محتوا اجازه می‌دهد تا با کمترین محدودیتی، به موارد الهام بخش خود در هر جا و مکانی که می‌روند، دسترسی داشته باشند.

طراحی لوکس اما مستحکم

حافظه SSD T9 نه تنها مزایای عملکردی، بلکه قابلیت‌های طراحی منحصربه‌فردی را نیز تحت مفهوم « اضافه‌شدن جذابیت به استحکام» که مبتنی بر طراحی با دوام محافظ T7 است ارائه می‌کند. خطوط مورب و منحنی در همراهی الگوهای کربن معکوس بر روی سطح T9 به کاربر بافتی از لاستیک پارچه مانند ارائه می‌دهد و حسی از یک کیف پول مجلل را تداعی می‌کند.

استحکامی بی‌نظیر و کنترل حرارتی

داده‌های تولیدکنندگان حرفه‌ای ارزشمند است زیرا آن‌ها هستند که مرزهای ناممکن را فتح می‌کنند. طراحی SSD ‌‌های مستحکم و قابل‌حمل T9 به شکلی انجام شده که در برابر سقوط تا ارتفاع سه متر مقاوم است و با وارانتی ویژه پنج ساله تضمین می‌شود؛ بنابراین داده‌ها با قابلیت اطمینانی که هر کاربری خواهان آن است، ایمن نگه داشته می‌شود و کاربران می‌توانند بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های خود را به راحتی با این دستگاه طی کنند.

همچنین برای سازندگانی که به انتقال سریع و کارآمد فایل‌های بزرگ بدون کاهش سرعت نیاز دارند، T9 همراهی عالی است. سامسونگ در این محصول با محافظ حرارتی دینامیک، افت عملکرد ناشی از گرمای بیش از حد را به‌طور موثر به حداقل می‌رساند و سرعت انتقالی ثابت و سریع را برای کاربران خود تضمین می‌کند. علاوه بر این، SSD T9 مطابق با استاندارد ایمنی بین‌المللی IEC 62368-1 طراحی شده است، که آن را به انتخابی ایده‌آل برای طیف وسیعی از کارهای سخت با حداقل انتقال حرارت تبدیل می‌کند.

T9 را با برنامه  Magician 8.0سامسونگ مدیریت کنید

نرم‌افزار Magician 8.0 سامسونگ از طریق ویژگی‌هایی مانند بنچمارک عمکلرد، کاربردهای امنیتی، به‌روزرسانی فریمور، و بررسی لحظه‌ای سلامت دستگاه، تجربه‌ای پیشرفته را برای کاربران فراهم می‌کند. به‌روزرسانی فریمور یک ویژگی بسیار مهم برای کارت‌های حافظه است و نرم‌افزار Magician آماده است تا هر مشکلی را که ممکن است رخ دهد، حل کند. با نسخه جدید ۸٫۰ که در سپتامبر  ۲۰۲۳منتشر خواهد شد، تمام نرم‌افزارهای سامسونگ مانند Data migration، نرم افزار PSSD، ابزار‌های احراز هویت کارت، با نرم‌افزار Magician ادغام خواهند شد و دامنه پشتیبانی سیستم‌عامل برای راحتی کاربران ویندوز، مک و اندروید به‌شکلی موثر گسترش خواهد یافت.

سازگاری یکپارچه

سامسونگ با تجربه‌ای ثابت‌شده در زمینه سازگاری SSD‌های قابل‌حمل، T9 را طوری طراحی کرده است که با مشخصات برق USB Type-C مطابقت داشته باشد و از گردش کار یکپارچه تولیدکنندگان حرفه‌ای پشتیبانی کند. این طراحی باعث شده سازگاری در سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز، macOS، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، کنسول‌های بازی و دوربین‌های حرفه‌ای با وضوح بالا به‌شکلی قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. T9 همچنین از کابل‌های USB Type C-to-C و USB Type C-to-A نیز برخوردار است.

SSD قابل حمل T9 سامسونگ از تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۳ با قیمت‌های پیشنهادی تولیدکننده (MSRP) به ترتیب $۱۳۹٫۹۹  برای مدل یک ترابایتی، $۲۳۹٫۹۹  برای ۲ ترابایت و  $۴۳۹٫۹۹برای ۴ ترابایت، در دسترس مصرف‌کنندگان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.      

مشخصات فنی :

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.