• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

10

ساری؛ میزبان هم اندیشی مدیران، کارگزاران و نمایندگان بیمه تعاون

  • کد خبر : 40842
  • 14 اسفند 1400 - 12:10
ساری؛ میزبان هم اندیشی مدیران، کارگزاران و نمایندگان بیمه تعاون

هم اندیشی مدیران، نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون با هدف بررسی چالش ها و اتخاذ راهکارهای مطلوب خدمت رسانی به میزبانی شعبه ساری برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، هم اندیشی مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت با نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون برگزار شد.
در این همایش که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی برگزار شد،
مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» از نمایندگان و کارگزاران برای بیان چالش های کاری دعوت به سخنرانی کرد.
در این هم اندیشی که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه مازندران منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ محمدحسین یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی؛ ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه تعالی سازمانی؛ سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان؛ عسل اشتری، سرپرست بیمه های مسئولیت و مهندسی و رزا سعیدی، سرپرست بیمه های درمان نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
قابل توجه است که مدیرعامل بیمه تعاون برگزاری چنین همایش هایی را بهانه ای برای مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن معلومات و داشته های فنی دانست و اظهار داشت: برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.