• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

ساخت ۱۲۱ مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بانک ملی ایران

  • کد خبر : 39527
  • 24 بهمن 1400 - 18:25
ساخت ۱۲۱ مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای اهداف دولت سیزدهم درخصوص توسعه آموزش و علم‌آموزی در مناطق محروم و به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی، تاکنون ۱۲۱ باب مدرسه در سراسر کشور احداث، تکمیل و تجهیز کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران هر ساله با تامین در طرح‌های عام‌المنفعه و رفع محرومیت استان‌ها مشارکت فعال دارد و بر این اساس تاکنون ۱۲۱ باب مدرسه را با صرف هزینه ای به ارزش ۲۵۴ میلیارد ریال در مناطق محروم و کم برخوردار کشور احداث، بازسازی، تکمیل، هوشمند سازی و تجهیز کرده است.
این بانک ساخت، نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس و مراکز آموزشی را در سراسر کشور به عنوان یکی از مهمترین محورهای مسئولیت های اجتماعی خود همواره در دستور کار داشته است.
آمارها نشان می دهد، بیش از ۱۰۰ درصد استان های میهن پهناورمان از اقدامات خیرخواهانه این بانک در خصوص توسعه نظام تعلیم و تربیت بهره مند شده اند و بی تردید ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس گام بزرگی در توسعه نظام آموزشی کشور بوده که بانک ملی ایران در همین مدت قریب به ۷۰۰ کلاس درس به سرانه آموزشی کشور افزوده است و تاکنون توانسته امکان تحصیل سالانه بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز کم برخوردار در مناطق محروم کشور را فراهم کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.