• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

 رویکردهای گروه فولادمبارکه برای تحقق نوآوری باز 

  • کد خبر : 81752
  • 15 آذر 1402 - 17:53
 رویکردهای گروه فولادمبارکه برای تحقق نوآوری باز 

معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو گفت: نوآوری باز یکی از ابزارهای خوبی است که می‌تواند به صنایع بزرگ برای به‌روز بودن کمک کند و یکی از رویکردهای گروه فولادمبارکه در این زمینه، معرفی نیازمندی‌های خود در رویدادهایی نظیر فولادی‌شو است.

علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو اظهار کرد: نوآوری باز یکی از ابزارهای خوبی است که می‌تواند به صنایع بزرگ برای به‌روز بودن کمک کند و یکی از رویکردهای گروه فولادمبارکه در این زمینه، معرفی نیازمندی‌های خود در رویدادهایی نظیر فولادی‌شو است.

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر اعضای زیست‌بوم فناوری و نوآوری جنوب کشور استقبال خوبی از این رویداد داشته‌اند و امیدواریم پس از برگزاری کارگروه‌ها و بررسی طرح‌های رسیده، خبرهای خوشی را از سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان مرتبط با صنعت فولاد بشنویم.

معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا چنین رویکردهایی برای همکاری صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان اتخاذ می‌شود و امیدواریم فولاد هرمزگان با همکاری mstid بتواند خروجی‌های خوبی را از فولادی‌شو داشته باشد.

منبع خبر: ایراسین

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.