• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رونمایی از مانیتور گیمینگ UltraGear لیگ قهرمانان ال‌جی با نسخه محدود

  • کد خبر : 77156
  • 21 شهریور 1402 - 15:00
رونمایی از مانیتور گیمینگ UltraGear لیگ قهرمانان ال‌جی با نسخه محدود

مانیتور ۲۷GR95QL ال‌جی با یک تم انحصاری الهام گرفته شده از گیمی با محبوبیت جهانی، تجربه فراگیری از گیمینگ را با صفحه نمایش OLED 27 اینچی و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز ارائه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) برای هواداران لیگ قهرمانان از مانیتور گیمینگ UltraGear™ OLED (مدل ۲۷GR95QL) با نسخه محدود رونمایی می‌کند. این مانیتور علاوه بر دارا بودن یک صفحه نمایش جذاب OLED  ۲۷ اینچی و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، از طراحی‌ها و آیکون‌های متمایزی برخوردار است که بر اساس بازخوردهای ارزشمند ارائه شده توسط گیمرهای لیگ قهرمانان توسعه یافته‎‌اند. از این طراحی‌ها و آیکون‌های دارای تم لیگ قهرمانان در نمای ظاهری و منوهای صفحه نمایش استفاده شده است. مانیتور ۲۷GR95QL همان طور که از محصولات UltraGear انتظار می‌رود با ویژگی‌های گیمر محور تجربه گیمینگ روان و فراگیری را ارائه می‌کند. 

مانیتور گیمینگ UltraGear OLED لیگ قهرمانان با نسخه‌ محدود جدیدترین نمونه‌ از شراکت قدرتمند ال‌جی و Riot  Games تولیدکننده و منتشرکننده لیگ قهرمانان است. گیم آنلاین محبوب صحنه نبرد (battle arena) که یک گیم غیر انفرادی بود که اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد اکنون بیشترین تعداد هوادار را در میان تمامی ورزش‌های الکترونیکی دارد. در طول دهه گذشته بیش از ۶۰۰ میلیون هوادار در لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند و این بازی به طور متوسط ماهانه ۱۸۰ میلیون بازیکن را به خود جذب است.

مانیتور ۲۷GR95QL که با در نظر گرفتن علاقه‌مندان به لیگ قهرمانان طراحی شده و برای بازی‌های رقابتی ایده‌آل است ابعاد صفحه نمایش سخاوتمندانه‌ای برابر با ۲۷ اینچ دارد و از نرخ تازه‌سازی بالا و زمان واکنشی برابر با تنها ۰۳/۰ میلی‌ثانیه Gray-to-Gray (GTG) برخوردار است. رزولوشن QHD (1440×۲۵۶۰) نمایشگر OLED  این مانیتور از HDR10 نیز پشتیبانی کرده و ۵/۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد تا با رنگ‌های دقیق و پر انرژی، جزئیات واضح و کنتراست عالی به هرچه زنده‌تر کردن گیم کمک کند.

مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با نسخه محدود ال‌جی با استفاده از تم Hextech لیگ قهرمانان، آیکون‌ها و تصاویر بازی را در منوهای صفحه نمایش و طراحی بیرونی جسورانه و شیک خود گنجانده است. در پشت مانیتور و جلوی پایه آن علائم و نقوش شناخته شده گیم به کار رفته‌اند. گیمرها می‌توانند در هر صفحه نمایش از گزینه‌ها و تنظیمات منوهای دارای لوگوی گیم که با فونت‌ها و مرزها برای تحریک احساس لیگ قهرمانان جهان کامل‌تر شده‌اند لذت ببرند.

شرکت ال‌جی و Riot Games گذشته از مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با نسخه محدود ال‌جی، در ابتکار عمل‌هایی با هدف رشد بین‌المللی ورزش‌های الکترونیکی نیز همکاری دارند. ال‌جی از سال ۲۰۲۲ در لیگ قهرمانان اروپا (LEC) مشارکت داشته و با تجهیز تیم‌های درجه یک خود با مانیتورهای گیمینگ پیشرفته UltraGear از این لیگ حرفه‌ای حمایت کرده است.

Sung Jun-ho رئیس بخش فروش و بازاریابی فن‌آوری اطلاعات در خارج از کشور گفت:”ما برای رونمایی از مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با نسخه محدود خود با تم لیگ قهرمانان که با عملکردی خارق‌العاده و طراحی حیرت‌انگیز به صورت ویژه برای میلیون‌های هوادار لیگ قهرمانان در سراسر جهان تولید شده است هیجان زیادی داریم. ال‌جی به ترویج فرهنگ ورزش‌های الکترونیک در سراسر جهان متعهد بوده و پیوسته به تولید محصولات گیمینگ پریمیوم UltraGear برای پاسخ به نیازهای گیمرها ادامه می‌دهد.”

مدل لیگ قهرمانان UltraGear با نسخه محدود ال‌جی به صورت انحصاری در بازارهای انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، سوئد، ایتالیا، عربستان سعودی و کره جنوبی ارائه شده و در کشورهای ذکر شده نیز تنها از طریق LG.com قابل خریداری می‌باشد. مشتریانی که ۲۷GR95QL را از طریق پیش‌سفارش خریداری کنند سه skin code از محبوب‌ترین مسابقات لیگ قهرمانی را دریافت خواهند کرد.* برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار جدید LG UltraGear  از اکانت رسمی توئیتر LG UltraGear (@UltraGearGaming) بازدید کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.