• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

4

رونمایی از سه محصول جدید “ریال دیجیتال”، “باشگاه مشتریان” و “بانکداری ویدیویی” توسط بانک سپه

  • کد خبر : 97604
  • 06 آذر 1403 - 17:32
رونمایی از سه محصول جدید “ریال دیجیتال”، “باشگاه مشتریان” و “بانکداری ویدیویی” توسط بانک سپه

طی مراسمی در حاشیه یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سه محصول جدید ریال دیجیتال، باشگاه مشتریان و بانکداری ویدیویی بانک سپه رونمایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، رونمایی از محصولات جدید و فناورانه این بانک در مراسمی با حضور  دکتر محسن صدر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر کوروش پرویزیان رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیران و متخصصان صنعت بانکداری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

محصول “ریال دیجیتال”، طراحی مشترک شرکت‌های امیدپی و امیدتک به عنوان تحولی کلیدی در نظام پولی کشور به شمار می رود. این محصول با هدف افزایش شفافیت، امنیت و سرعت تراکنش‌ها، توسعه یافته و بستری را برای دیجیتالی‌سازی فرآیندهای مالی فراهم می‌کند.

محصول “باشگاه مشتریان” نیز پلتفرم باشگاه مشتریان بانک سپه و حاصل تلاش کارشناسان شرکت امیدبوم می باشد که با هدف ارتقای تعاملات مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده، امکان بهره‌مندی از امتیازات ویژه را برای کاربران فراهم می‌آورد.  

محصول “بانکداری ویدیویی” طراحی شده در شرکت امیدتک نیز با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ویدیویی، تجربه مشتریان در تعامل با خدمات بانکی را بهبود بخشیده و فرآیندهای بانکی را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند.  

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم اظهار داشت: رونمایی از این سه محصول، بیانگر تعهد بانک سپه به پیشرفت فناوری و نوآوری در صنعت بانکداری است.‌

دکتر ابراهیمی خاطرنشان کرد: بانک سپه در مسیر ارائه خدمات هوشمند و دیجیتالی به مشتریان، برنامه ها و اقدامات بزرگی را در دستور کار دارد.‌

یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت در تاریخ‌های ۵ و ۶ آذرماه  ۱۴۰۳ در سالن همایشهای برج میلاد تهران با هدف معرفی آخرین دستاوردهای حوزه بانکداری نوین و پرداخت کشور برگزار شد.‌

بانک سپه نیز با بر پایی غرفه، ضمن رونمایی و معرفی این سه محصول نوآورانه، نقش پیشرو خود را در صنعت بانکداری نوین به نمایش گذاشته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.