• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

0

رونمایی از سند تجربه مشتری بیمه سرمد

  • کد خبر : 104947
  • 08 اردیبهشت 1404 - 20:35
رونمایی از سند تجربه مشتری بیمه سرمد

هم‌زمان با همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس، در راستای توجه مضاعف و اکرام مشتری، سند تجربه مشتری بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ستادی و شعب شرکت رونمایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد به همت مدیریت ارتباط با ذینفعان شرکت، هم‌زمان با همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس، در راستای توجه مضاعف و اکرام مشتری، سند تجربه مشتری بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ستادی و شعب شرکت رونمایی شد.

حسن پولادی مشاور مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به وجود رقابت شدید در بازار بیمه که منجر به افزایش قدرت انتخاب مشتریان می‌شود، گفت: توسعه راه‌حل‌های دیجیتال باعث شده است که مشتریان به جای تمرکز صرف بر قیمت به دنبال داشتن تجربه‌ای ارزشمند، متمایز و منحصر به فرد باشند، در همین راستا سند تجربه مشتری در ابتدا با شناسایی نقاط قوت، ضعف و چالش‌های موجود به تعریف برنامه‌های بهبود و اصلاح اقدام می‌نماید و در مرحله بعد با بهره‌مندی از نقشه سفر مشتری نسبت به پیاده سازی آن اقدام می‌کند.

پولادی با تاکید بر اهمیت افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان که باعث ایجاد وفاداری، بهبود خدمات و جذب مشتریان جدید خواهد شد عنوان کرد: براساس این سند کلیه اقدامات بیمه سرمد در تمامی زمینه‌ها معطوف به رضایت مشتری به‌صورت تخصصی و با استفاده از به‌روز ترین روش‌های خدمت‌رسانی به ایشان خواهد بود.

بیمه سرمد در قالب سند تجربه مشتری به دنبال شناسایی نقاط تماس و مدیریت انواع تعاملات با مشتری است تا بتواند در هر مرحله تجربه‌ای لذت بخش و عاری از خطا برای مشتری بسازند و به تبع آن نارضایتی را کاهش داده و وفاداری مشتریان را افزایش دهند به این صورت که پیکره بندی سفر مشتری، راه‌حل‌های بالقوه و بالفعل برای توسعه بازار و رشد درآمد شرکت بیمه در این سند شناسایی شده و اقدامات احتمالی پیش‌بینی می‌گردد. این سند با استانداردسازی اقدامات و بهره‌گیری فعالانه‌تر از فناوری اطلاعات، به دنبال بهینه‌سازی و رشد سهم بازار و رضایت مشتریان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.