• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رونمایی از ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch6 و Watch6 Classic سامسونگ

  • کد خبر : 74313
  • 07 مرداد 1402 - 13:21
رونمایی از ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch6 و Watch6 Classic سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از سری گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic برای کمک به کاربران در جهت ایجاد عادات سالم‌تر رونمایی کرد.

سری گلکسی Watch6 با مجموعه‌ای از راهنمایی‌های جامع مربوط به سلامت و تندرستی، طراحی به‌روز خاص و ظریف، قاب باریک‌تر، نمایشگری روشن‌تر و بزرگ‌تر و همچنین رابط‌کاربری تعاملی‌تر از قبل طراحی شده است. همچنین هر دو نسخه این دستگاه‌ها به کاربران امکان انتخاب طیف گسترده‌تری از تصاویر پس‌زمینه و بندها را می‌دهد تا به راحتی اهداف و مقاصد خود در زندگی را پشت‌سر بگذارند. 

تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ می‌گوید: « با سری جدید گلکسی  Watch6 و Watch6 Classic ما به تعهد خود مبنی بر همگانی کردن و گسترش دسترسی ابزارهای پیشرفته نظارت بر سلامت عمل می‌کنیم و حالا راهکارهای آسان‌تر و پیشرفته‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از قابلیت‌هایی نظیر راهنمای خواب و تناسب اندام گرفته تا ارائه اطلاعات و بینش‌هایی در خصوص تغذیه، سامسونگ به صورت شبانه‌روزی شیوه‌های جدید و راحتی را برای کمک به کاربران خود ارائه می‌دهد تا با درک کامل‌تری اقدامات مربوط به سلامت و تندرستی خود را پیش ببرند.»

راهنمای شخصی‌سازی ‌شده برای سلامتی بیشتر شما؛ شروع با خواب

سری گلکسی  Watch6اطلاعات و بینش‌های معناداری را به شما ارائه می‌دهد. این بینش‌ها که شامل نکات، توصیه‌ها و تشویق‌هایی شخصی و کاربردی است، می‌توانند منجر به تغییراتی مثبت درون شما در تمام ساعات شبانه‌روز شود.

شرکت سامسونگ با درک اینکه سلامتی بیشتر همواره با خواب بهتر آغاز می‌شود، به کاربران خود کمک می‌کند تا شب‌های خود را نیز همانند شیوه‌های بهینه‌سازی روزهای خود، بهبود بخشند و بهینه کنند. چنین عملی با تمرکز بر سه عنصر کلیدی برای خواب بهتر صورت می‌گیرد: درک الگوهای شخصی خواب، ایجاد عادات خواب بهتر و همچنین ایجاد محیطی مناسب برای خواب.

سری جدید گلکسی  Watch6 اکنون با تکیه بر ویژگی‌هایی پیشرفته در زمینه خواب و سلامتی‌، تجزیه و تحلیل عمیقی از عوامل شناخت یک خواب باکیفیت ارائه می‌دهد که شامل کل زمان خواب، چرخه خواب، زمان بیداری و بازیابی فیزیکی و ذهنی است. این عوامل به کاربران کمک می‌کند کیفیت خواب هر شب خود را به‌طور دقیق درک کنند. همچنین قابلیت پیام‌های خواب ‌(Sleep Messages) که با همکاری بنیاد ملی خواب توسعه‌ داده شده‌ است نیز هر روز صبح بازخورد دقیقی در مورد سلامت خواب به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این گلکسی   Watch6 با ارائه داده‌های مربوط به ثبات خواب کاربر، نشان می‌دهد که زمان خواب و بیداری او چقدر پایدار است؛ این قابلیت که Sleep Consistency نام دارد از طریق نمایش نماد یک حیوان انجام می‌شود و نشان‌دهنده نوع خواب کاربر است. 

افزون بر این‌ها، قابلیت بهبودیافته Sleep Coaching به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق دستورالعمل‌ها، نکات و همچنین یادآوری‌های قابل دسترس از طریق گوشی متصل به ساعت، اهداف و بینش‌های مربوط به خواب خود را به راحتی عملی کنند. در طرف دیگر هنگامی که زمان خواب فرا می‌رسد، گلکسی  Watch6می‌تواند با روشن کردن حالت خواب (Sleep Mode) و تغییر خودکار تنظیمات لوازم الکترونیکی خانه که به ساعت و گوشی متصل است، اعلان‌ها را بی‌صدا کند، نور نمایشگرها را کاهش دهد و حتی حسگر نامرئی مادون‌قرمز (LED) را نیز روی ساعت فعال کند. بدین ترتیب محیطی عالی برای خواب آماده می‌شود.      

ویژگی‌های تناسب اندام نیز در این سری شخصی‌تر شده تا کاربران در طول مسیر سلامتی خود همواره انگیزه لازم را داشته باشند. اکنون این دستگاه‌ها با اندازه‌گیری‌های فیزیکی و کلیدی مانند سنجش تراکم ماهیچه‌های اسکلتی، میزان متابولیسم پایه و درصد آب بدن و همچنین درصد چربی بدن، تصویری کامل از فیزیک و تناسب اندام کاربر در جهت شناخت کامل ساختار جسمانی ارائه می‌دهد. این ساعت‌ها همچنین برای راحتی کاربر در دستیابی به اهداف خود و پیگیری برنامه‌ها و تمرین‌ها، اکنون قادر است نکات تغذیه‌ای مفیدی را از طریق همکاری جدید با Whisk ارائه دهد.        

برای کمک به کاربران، ویژگی جدید شخصی‌سازی شدهHeart Rate Zone  طراحی شده که قابلیت‌های فیزیکی هر فرد را تجزیه و تحلیل می‌کند. این ویژگی پنج سطح بهینه‌شده برای تمرینات تعریف می‌کند تا هر کاربری بتواند براساس میزان توانایی خاص خود فعالیت کند. این سطوح شامل تمرین‌های سوزاندن چربی تا برنامه‌های هوازی و پرفشار می‌شود.   

سری گلکسی Watch6 علاوه بر بیش از ۱۰۰ برنامه نظارت بر تمرین اکنون به قابلیت جدید Track Run نیز مجهز شده است. این قابلیت مسیر دویدن کاربر را ثبت می‌کند. در طرف دیگر نیز قابلیتی به نام Custom Workout به کاربران اجازه می‌دهد تا روال‌هایی شخصی برای تمرین خود بسازند و پیگیری کنند.

علاوه بر قابلیت‌های اندازه‌گیری فشار خون و نوار قلب، به تازگی ویژگی جدید اعلان ریتم نامنظم قلب (Irregular Heart Rhythm Notification) به این جمع اضافه شده است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند حتی در هنگام خواب با بررسی ریتم‌های قلب مشکوک به بیماری فیبریلاسیون دهلیزی (AFib)، درک کامل و جامعی از سلامت قلب خود داشته باشند.

گلکسی Watch6 همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد تا دمای پوست خود را در طول شب بررسی کنند تا اطلاعات و بینش‌های ارزشمندی از جمله در مورد ردیابی چرخه قاعدگی بدست بیاورند. ویژگی Fall Detection نیز تشخیص سقوط را میسر می‌کند. بنابراین چه حین ورزش، چه هنگام ایستادن یا حتی در هنگام خواب روی تخت‌خواب باشید، ساعت شما پس از شناسایی سقوط، به طور خودکار به شماره‌های اضطراری یا مخاطبین از پیش انتخاب‌شده پیام هشدار ارسال می‌کند.

طراحی بهبودیافته، مختص شما

سری گلکسی Watch6 به منظور ارتقای تجربه کاربران از لوازم پوشیدنی، با امکانات نظارتی بهتر، قدرت بیشتر و انتخاب‌های متنو‌ع‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر طراحی شده است. برای مثال صفحه نمایش این ساعت‌ها ۲۰ درصد بزرگتر از نسخه‌ قبلی است و این ارتقا باعث ساده‌تر شدن خواندن و نوشتن روی آن می‌شود؛ زیرا متن بیشتری برای کاربر به نمایش در می‌آید و صفحه کلید بزرگتری نیز در دسترس او قرار خواهد گرفت. البته همه این موارد با حفظ اندازه راحت برای مچ دست کاربران طراحی شده است.    

وضوح صفحه نمایش نیز بیشتر شده و اکنون به کمک روشنایی ۲ هزار نیت و قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر همیشه روشن (Always On Display brightness adjustment) کاربران می‌توانند حتی زیر نور شدید خورشید از قابلیت‌های ساعت بهره ببرند. این ساعت با بهره‌مندی از پردازنده‌ای بهبودیافته و حافظه‌ای تقویت‌شده، تعاملات روان‌تر و سریع‌تری را برای هرکاربری فراهم می‌کند.

کاهش ۳۰ درصدی حاشیه قاب و نازک‌تر شدن قاب چرخشی به میزان ۱۵ درصد، از گلکسی Watch6 وWatch6 Classic  ساعتی باریک و زیبا ساخته است. این بهبود طراحی، زیبایی حاشیه دایره‌ای این ساعت‌ها را به‌شکل خیره‌کننده‌ای افزایش داده است. فارغ از این، هر دو دستگاه اکنون به تصاویر پس‌زمینه کاربردی، تعاملی و زیبایی مجهز شده و بیشترین بهره را از نمایشگر بزرگ خود می‌برند. همچنین هرکاربری می‌تواند با استفاده از بندهایی که با یک حرکت جدا می‌شوند، ظاهر ساعت خود را با بند هماهنگ و ترکیب کند. این در حالی است که وجود بیش از ۷۰۴ ترکیب منحصربه‌فرد در وب‌سایت سامسونگ نیز کاربران را قادر می‌سازد تا با یک کلیک، تصویر دلخواه خود را با بند موردنظرشان ترکیب و به راحتی یک ساعت رویایی برای خود طراحی کنند. به عنوان مثال، یک بند پارچه‌ای سبک با تصویری از حالت راهنمای خواب (Sleep Coaching) در کنار یکدیگر به خوبی کمک می‌کنند تا در عین راحتی اطلاعات مفیدی نیز در مورد وضعیت خواب خود به دست آورید.

ساعت‌های جدید گلکسی سامسونگ به منظور پشتیبانی بهتر از نمایشگر بزرگ و روشن‌ خود، از ظرفیت باتری بیشتر و البته مصرف بهینه‌تر آن در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر بهره می‌برند. تنها با هشت دقیقه شارژ سریع، کاربران قادرند هشت ساعت دیگر به عمر باتری ساعت خود اضافه کنند که برای ثبت وضعیت خواب آن‌ها در طول شب عالی است.

ارتقای تجربه از مچ دست

سری گلکسی Watch6 علاوه بر قابلیت‌هایی که معرفی کردیم، امکانات گسترده‌تر دیگری نیز به مچ دست شما می‌آورد. کیف پول Samsung Wallet در این ساعت، دو قابلیت‌ Samsung Pay و Samsung Pass را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا کاربر بتواند گزینه‌های بیشتری از جمله: کارت شناسایی (ID)، بلیط‌ها، کارت‌های پرواز، کارت‌های اعتباری و همچنین کارت‌های عضویت را در ساعت خود جای دهد.

قابلیت ارتقایافته Gesture Control با دسترسی راحت‌تر و آسان‌تر در مدیریت برنامه‌ها، این امکان را به کاربر می‌دهد تا به کمک حرکات ساده‌، میانبرهای خود را تنظیم کنند و بدون لمس به اپلیکیشن‌ها و کنترل‌های دیگر دسترسی داشته باشند.

همچنین برنامه واتساپ امکان ارتباط با دوستان و آشنایان را برای کاربران گلکسی واچ ساده‌تر کرده و اکنون کاربران می‌توانند بدون نیاز به خارج کردن گوشی ارتباط خود را برقرار کنند. از پاییز امسال نیز اپلیکیشن‌های جدیدی از Google Calendar و Gmail که به صورت اختصاصی برای سیستم‌عامل Wear OS طراحی شده‌اند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. آن‌ها همچنین می‌توانند پیشرفت تناسب اندام یا داده‌های مربوط به تغذیه‌ خود را با به‌روزرسانی‌های برنامه‌های Peloton و MyFitnessPal راحت‌تر دنبال کنند؛ همچنین به زودی گزینه‌های پخش بیشتری با Audible در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.    

علاوه بر این‌ها، با معرفی Skin Temperature API به عنوان بخشی از کیت ویژه توسعه نرم‌افزار سلامت  شرکت سامسونگ (SDK)، به زودی سایر شرکای تجاری برای اندازه‌گیری‌ دقیق‌تر به فناوری پیشرفته مادون قرمز دسترسی خواهند داشت تا دنیای جدیدی از امکانات را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.

برنامه جدید Thermo Check نیز که اخیرا عرضه شده از یک API جدید بهره می‌برد. این برنامه اکنون کاربران را قادر می‌سازد بدون تماس بدنی دمای غذای خود یا آب را پیش از شنا کردن اندازه‌گیری کنند.

در همراهی با سایر دستگاه‌های سامسونگ، سری گلکسی  Watch6تجربه کاربر را بیش از پیش گسترش می‌دهد. قابلیت ارتقا یافته Camera Controller در این ساعت قادر است حین اتصال به گلکسی‌هایی نظیر Z Flip5 حالت‌های دوربین و همچنین میزان زوم را تغییر دهد و از این طریق ثبت تصویر و فیلم‌برداری را برای شما به سطحی جدید منتقل کند. در کنار آن شما می‌توانید از طریق تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و گلکسی Tab S9 هر لحظه داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی و تمرینات مدیتیشن و مراقبه خود را بر روی یک صفحه نمایش بزرگ‌تر مشاهده کنید. کاربران همچنین می‌توانند با قابلیت Auto Switch به طور خودکار اتصال گلکسی Buds2 Pro خود را تغییر دهند و بین دستگاه‌های گلکسی سامسونگ جابجا شوند. اگر کاربران گوشی خود را نیز گم کنند، توانایی این را دارند که مکان آن را از طریق قابلیت Find My Phone روی نقشه پین کنند. در نهایت مشخصا مانند همیشه به لطف پلتفرم امنیتی Samsung Knox، اطلاعات شخصی افراد در ساعت گلکسی  Watch6 با امنیت کامل حفظ می‌شود.

دسترسی

گلکسی Watch6 و گلکسی  Watch6 Classicاز ۲۶ جولای برای پیش‌سفارش در بازارهای منتخب در دسترس هستند و از ۱۱ آگوست نیز فروش آن آغاز می‌شود.

گلکسی  Watch6یک دستگاه کامل برای امور روزانه با طراحی مدرن و مینیمالیستی است. این ساعت در اندازه ۴۴ میلی‌متری با رنگ گرافیتی و نقره‌ای و در اندازه ۴۰ میلی‌متری نیز با رنگ‌های گرافیتی و طلایی عرضه می‌شود.   

همچنین اگر به دنبال طراحی‌ پریمیوم و جاودانه در ساعت‌های هوشمند هستید، دیگر نیازی به جستجو ندارید به گلکسی  Watch6 Classicمراجعه کنید. این ساعت در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در اندازه‌های ۴۳ و ۴۷ میلی‌متری عرضه می‌شود.           

در نهایت اگر به دنبال ماجراجویی، دوام و عملکردی باورنکردنی با وزنی ایده‌آل هستید، گلکسی Watch5 Pro همچنان یک گزینه عالی است که با قابلیت GPX ارتقا یافته است. با فایل دیتابیس GPX کاربران امکان این را دارند به سادگی مسیرهای توصیه‌شده را جستجو کرده و به آنها دسترسی داشته باشند؛ همچنین قابلیت Route Workout اکنون از دویدن و پیاده‌روی در کنار طبیعت‌گردی (hiking) و دوچرخه‌سواری که از قبل در دسترس بود نیز پشتیبانی می‌کند.           

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی ساعت خود و همچنین گلکسی  Watch6 و گلکسی  Watch6 Classic لطفاً به آدرس‌های www.samsungmobilepress.com، news.samsung.com/global  یا www.samsung.com/galaxy-watch مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=74313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.