• امروز : پنج شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

0

روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است

  • کد خبر : 105551
  • 17 اردیبهشت 1404 - 20:24
روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در سومین همایش رؤسای دوایر روابط‌عمومی و امور مشتریان، با تأکید بر نقش راهبردی و کلیدی روابط‌عمومی، این مدیریت را ضامن ایجاد اعتماد و وفاداری سازی مشتریان دانست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=105551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.