• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

رمز موفقیت صنایع فولادی استفاده از ظرفیت نخبگان است/اولویت فولاد اکسین بومی سازی و خودکفایی در تجهیزات است

  • کد خبر : 80021
  • 17 آبان 1402 - 12:19
رمز موفقیت صنایع فولادی استفاده از ظرفیت نخبگان است/اولویت فولاد اکسین بومی سازی و خودکفایی در تجهیزات است

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، همکاری صنایع با جوامع دانشگاهی را رمز موفقیت و راه‌حل اساسی برای برون‌رفت از بسیاری مشکلات دانست و بر استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در صنعت فولاد، تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل ازخبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه این شرکت و دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان تنها تولیدکننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه است و کارخانه این شرکت جزو هشت کارخانه تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید این شرکت یک میلیون و ۵٠ هزار تن در سال است، افزود: ورق های تولیدی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در صنایع کشتی سازی، ساخت مخازن بزرگ، لوله های نفت و گاز وغیره کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: بسیاری از کارکنان، متخصصان و مدیران این شرکت فارغ التحصیل دانشگاه های بسیار خوب نظیر دانشگاه شهید چمران هستند و از سطح دانش فنی بالایی برخوردارند.

محمدی با اشاره به کسب عنوان صادرکننده برتر کشور توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: یکی از دلایل موفقیت های شرکت فولاد اکسین در رکوردشکنی ها و کسب عناوین مختلف و رتبه های برتر ملی، ارتباط بسیار خوب این مجموعه با دانشگاه و بهره گیری از توان و پتانسیل نیروهای متخصص و به کارگیری نخبگان در بدنه شرکت است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.